Financiële problemen Medi-Expresse?

Auteur Topic: Financiële problemen Medi-Expresse?  (gelezen 34696 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

RuudF

• Senior gebruiker
Reactie #100 Gepost op: 23 februari 2012, 12:46:49
Huisartsenvervoer in handen van MAI

Het huisartsenvervoer in Noord-Limburg wordt sinds vorige week verzorgd door Medical Assistance International MAI uit Barneveld.
De huisartsenposten in Venlo en Venray hebben daarvoor een contract afgesloten, na het faillissement van Medi-Expresse. Aanvankelijk wilde Connexxion de hele boedel van Medi-Expresse overnemen, maar verschillende huisartsenposten zagen dat niet zitten. MAI verzorgt ook de ondersteuning voor huisartsen in Drenthe en de Betuwe.

Bron: L1.nl

amb

• Forum gebruiker
  • wat moet dat moet
Reactie #101 Gepost op: 23 februari 2012, 23:01:59
MAI
dan word het loon ook niet beter jammer genoeg

RuudF

• Senior gebruiker
Reactie #102 Gepost op: 24 februari 2012, 08:44:14
Zolang je onder de taxi-cao blijft vallen blijft ook het salaris hetzelfde.....overigens hoop ik dat men niet de illusie had dat men onder CXX meer zou gaan verdienen, vergeet niet dat CXX een groot taxi/bus bedrijf is met sinds kort een kleine ambu-afdeling.
Volgens mij is het voordeel van deze oplossing dat de chauffeur niet meer het mes van de curatoren op de keel hebben, want dat mes zou nog heel lang daar hebben gesneden!!

Ruud

V-V

• Forum gebruiker
Reactie #103 Gepost op: 27 februari 2012, 15:53:00
Is er inmiddels al bekend, wie de huisartsenposten 't Hellegat gaat overnemen?

Ambu ALS

• Forum gebruiker
  • Beroepsmatig in de ambulancezorg werkzaam
Reactie #104 Gepost op: 1 maart 2012, 10:33:13
Voor zover mij bekend gaat Zeeland wel over op Connexxion AmbulanceZorg voor het huisartsenvervoer.
Overigens wel via dochter het Witte Kruis in Den Haag.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever

cisse

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #105 Gepost op: 1 maart 2012, 17:08:38
t'Hellegat is niet in Zeeland, maar op Goeree-Overflakkee en in de Hoeksewaard dus Zuid-Holland

leo A

• Forum gebruiker
  • LOTUS®kring Zuid-Holland Zuid
    • Lotuskring Zuid Holland Zuid
Reactie #106 Gepost op: 2 maart 2012, 16:57:01
De Hap in Lelystad is overgegaan naar Meditaxi.
service controleur kleine blusmiddelen Hap chauffeur Dordrecht LOTUS E.H. verlener https://bit.ly/2BTzliB?fbclid=IwAR1TCU2Ox-kHkiz_nwOC3rJZE6v4Kkv24z-

cisse

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #107 Gepost op: 5 maart 2012, 09:28:10
Posten in Dirksland en Klaaswaal sluiten contract zie bijlage. http://www.ambulanceservice.nl/nieuws/bronts-ambulance-service-neemt-huisartsenvervoer-over-/

V-V

• Forum gebruiker
Reactie #108 Gepost op: 5 maart 2012, 19:10:58
Nou dan weten we dat ook weer, veel verschillende keuze's gemaakt door de ex medi-expresse posten dus.

Zullen de meeste posten op korte termijn ook wel nieuwe voertuigen krijgen.

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #109 Gepost op: 13 maart 2012, 19:49:47
Posten in Dirksland en Klaaswaal sluiten contract zie bijlage. http://www.ambulanceservice.nl/nieuws/bronts-ambulance-service-neemt-huisartsenvervoer-over-/
Voertuigen zijn overigens nog steeds dezelfde Tiguans. Nog steeds met Medi-Expresse stickers.
greetz,  Enrique