De Luchthaven - iedere dinsdag om 19.25 uur op Nederland 1

Auteur Topic: De Luchthaven - iedere dinsdag om 19.25 uur op Nederland 1  (gelezen 14674 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #40 Gepost op: 4 maart 2012, 01:01:43
Hoeveel AOM's zijn er op schiphol ?
Hoeveel weet ik niet precies, maar ik ken er al 2. Namelijk die gezellige dame die je op tv ziet en Erik Derogee die al een aantal boeken heeft gemaakt over schiphol. Daarnaast kwam ik via google ook nog een andere naam tegen. Dus ik gok dat er toch wel 4 of 5 zijn die in ploegendienst bezig zijn.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Hv noord-holland

• Beveiliger,verkeersregelaar,EHBO er
  • Forum gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 4 maart 2012, 11:39:06
Hoeveel AOM's zijn er op schiphol ?

wat is AOM's ?

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #42 Gepost op: 4 maart 2012, 13:36:58
wat is AOM's ?

AOM's = Airport Operations Manager(s)
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Svs

• Forum gebruiker
Reactie #43 Gepost op: 4 maart 2012, 13:50:42
AOM's = Airport Operations Manager(s)

Airside Operations Manager

Dame die gevolgd wordt is een Operationeel Manager (OM).
Gebruik mijn foto's niet zonder mijn toestemming

WRRacing

• Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • AED's redden een leven
Reactie #44 Gepost op: 4 maart 2012, 16:58:20
Dat was ook mijn volgende vraag. Zijn de AOM's en OM's gelijkwaardig aan elkaar ?
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen

Svs

• Forum gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 4 maart 2012, 18:40:28
Dat was ook mijn volgende vraag. Zijn de AOM's en OM's gelijkwaardig aan elkaar ?

Ze hebben beiden andere verantwoordelijkheden. Ze vallen beiden rechtstreeks onder de Aiport Manager (AM) in de operationele structuur.
Gebruik mijn foto's niet zonder mijn toestemming

WRRacing

• Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • AED's redden een leven
Reactie #46 Gepost op: 4 maart 2012, 20:20:38
En is dat ook een roosterfunctie of dagdienst en piketdiensten ?
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen

wesses

• VPK in opleiding
  • Forum gebruiker
  • Doe dat gene waar je plezier in hebt!
Reactie #47 Gepost op: 6 maart 2012, 23:08:18
Ik vond het best heftig dat de ambulance moest uitwijken naar Alkmaar, is toch gauw een half uur rijden. Was het SLAZ geen optie geweest? of het ziekenhuis in Haarlem of Hoofddorp. of voeren die de gewenste onderzoek niet uit?
VPK in opleiding

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #48 Gepost op: 7 maart 2012, 01:07:05
Jammer dat het alweer de laatste aflevering was van Seizoen 1 ik heb er met heel veel plezier naar gekeken.
Nu maar hopen dat er snel een Seizoen 2 gaat komen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #49 Gepost op: 7 maart 2012, 13:21:46
Wat het ambulance vervoer was inderdaad een beetje vreemd. Inderdaad hoofddorp is dichterbij en er word ook regelmatig spoedvervoer geoefend die kant op. Maar ik weet niet hoe goed de cardioafdeling is in dat ziekenhuis. En inderdaad jammer dat het alweer het einde is, want er is nog genoeg wat er niet is getoond.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v