0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Je hebt diverse locaties op schiphol waar de Kmar hun auto's kunnen parkeren. Een aantal zijn niet bereikbaar voor derde (ik ken er zo uit mijn hoofd 3 afgesloten locaties) en een aantal die zijn wel bereikbaar door derde. De 2 bekendste zijn bij de vertrekpassage (daar is een strook enkel voor bestemmingsverkeer (Douane, Kmar, taxi, CD, Valetparking), en de andere zijn de parkeerplekken bij de backoffice (dat was ook de kantine waar ze zaten). Als je in het Kmar voertuigen topic kijk zie je ook diverse foto's van die locaties.
En Bijlmermeer om even op jou terug te komen, ik zag net dat de flashmob die volgende week langs komt, op de eerste dag van dekerstvakantie is geweest. Dus dan heeft iedereen een ideetje waneer het allemaal speelt
Voor de liefhebber:De scene in het bovenstaande filmpje bij het aquarium is bij Bubbles in Lounge 1 op de splitsing van de B/C pier. Ik ben zelf niet gefilmd, maar kan je als countermedewerker daar wél vertellen dat er een enorme barst in het glas zat
In het stukje over de reanimatie wordt er meerdere keren "golf 8" genoemd, wat betekend dat?
(..)