TRAUMA NL

Auteur Topic: TRAUMA NL  (gelezen 25452 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #90 Gepost op: 8 januari 2005, 16:51:32
Die man had wel erg veel geluk, 2 x en wel allebei tijdens hardlopen ook nog (toevallig)

Die vrouw die spijt had, kan ik me best wel iets bij voorstellen, als je hoort hoe haar man eruit is gekomen.
Maar ik denk dat daar veel verschillende meningen over zullen bestaan  :-\

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

Laura

• Gast
Reactie #91 Gepost op: 9 januari 2005, 11:27:25
Nou ik kan me de reactie van die vrouw die spijt had best begrijpen. Als je man na een reanimatie er als een kasplantje er uit komt en niet meer een normaal leven kan leiden, kan je je afvragen wat milder is.
De dood of zo moeten leven waarin je eigelijk niet eens een echt leven heb.....

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #92 Gepost op: 9 januari 2005, 12:37:03
Wat vonden jullie trouwens van die vrouw die spijt had dat ze haar man had gereanimeerd? In dat verhaal over die AED bedoel ik. Ik wist niet wat ik hoorde, wat een vreemd mens. Oké, je verandert na een CVA, dat is wel duidelijk, maar dit was echt verbijsterend! De domheid straalde er ook nog eens vanaf. ::)
Leuk verhaal van die reanimatie in de ArenA! En ook top voor die man die 2 reanimaties overleefde!

Christian

Ik denk dat je beter wat voorzichtiger kunt zijn met je uitspraken Christian. Wat mensen beweegt kun je uit een filmpje niet inschatten. Bekijk liever het leed dat erachter schuil gaat en probeer dan geen "domme" vooroordelen te geven. :-X

GHD

• Forum gebruiker
Reactie #93 Gepost op: 9 januari 2005, 22:34:08
owja,ff de video zetten.Kunnen we de 29ste met z,n allen nog eens kijken :D ;D

heeee!!!!geen leed vermaak!!!!!!! :o
dit is educatief bedoelt voor jullie... ;D ;D ;D  ;D ;D ;D
straks ben ik de 29e de bok....gaan jullie allemaal op mijn enkel schieten... :'(  :o

7194

• Senior gebruiker
Reactie #94 Gepost op: 9 januari 2005, 22:35:36
Links of rechts ??  ;D

GHD

• Forum gebruiker
Reactie #95 Gepost op: 9 januari 2005, 22:39:23
zeg ik niet...  :-X :-X

moet je maar kijken... ;D ;D ;D
Ik zit vrij in het begin...
blauw pakje aan met gele opschrift DHL (DHL rode letters)
en het is vrij kort stukje....

GHD

• Forum gebruiker
Reactie #96 Gepost op: 9 januari 2005, 22:43:13
Nou ik kan me de reactie van die vrouw die spijt had best begrijpen. Als je man na een reanimatie er als een kasplantje er uit komt en niet meer een normaal leven kan leiden, kan je je afvragen wat milder is.
De dood of zo moeten leven waarin je eigelijk niet eens een echt leven heb.....

maarja...dit is altijd achteraf een aap in de kont kijken...

nu is het een kasplantje...en leeft nog...
maar als ze het niet had gedaan...dan had ze mischien heel erg veel verdriet en spijt en kan ze zich zelf wel voor de kop slaan....als ze het niet had gedaan

je weet het nooit van te voren...

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #97 Gepost op: 10 januari 2005, 12:57:04
Ik denk dat een ieder van ons daar geen antwoord op kan geven zolang je het niet zelf meemaakt.

En ik hoop er ook nooit geen antwoord op te KUNNEN geven ??? ???

Gerrie, ik neem het op dus zal iedereen wel even informeren welke kant het is. ;D :D ;) ;D :D ;)

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #98 Gepost op: 10 januari 2005, 14:40:40
Help het me please rond etenstijd nog even onthouden... ??? ;)

Christian

• Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #99 Gepost op: 10 januari 2005, 18:51:27
Ik denk dat je beter wat voorzichtiger kunt zijn met je uitspraken Christian. Wat mensen beweegt kun je uit een filmpje niet inschatten. Bekijk liever het leed dat erachter schuil gaat en probeer dan geen "domme" vooroordelen te geven. :-X

Voorzichtiger? Kom op zeg, ik geef gewoon m'n mening. Ik ergerde me aan die uitspraken van haar. Ik snap niet dat zoiets je kan spijten, die ene man heeft ook 2 reanimatie's overleefd, je moet je uiterste best doen om iemand in leven te houden en als ze er vervolgens anders uitkomen heb je ze in ieder geval gered!
Maar goed, ik bekijk het wellicht anders dan jullie, zoiets al: smaken verschillen! ;)

Christian