Kwaliteitshandboek Ambulancezorg

Auteur Topic: Kwaliteitshandboek Ambulancezorg  (gelezen 2123 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Meducare

• Meducare
  • Junior gebruiker
  • **
    • Meducare
Gepost op: 15 juni 2012, 19:02:13
Na lange tijd slechts een "lezer" te zijn geweest nu eens een topic/vraag van mij :

Kan iemand mij helpen aan een raamwerkdocument "kwaliteitshandboek" dat ik als leidraad kan gebruiken? Bij voorkeur een digitale versie maar anders mag ook.

Ambulancechauffeur / Docent-Instructeur ALS-BLS-PBLS-PEH-DAN

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2012, 22:43:47
Waarbij wil je dit boek als leidraad gebruiken? Het is namelijk nogal een algemene vraag die je stelt.

Je zou eens kunnen informeren bij de kwaliteitsfunctionaris van de ambulancedienst waarbij je werkzaam bent.

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2012, 23:18:48
Waarbij wil je dit boek als leidraad gebruiken? Het is namelijk nogal een algemene vraag die je stelt.

Je zou eens kunnen informeren bij de kwaliteitsfunctionaris van de ambulancedienst waarbij je werkzaam bent.
veelal zijn die kwaliteitsboeken digitaal beschikbaar BINNEN een RAV met de daar geldende afspraken etc, ook mbt gebruik en versprieiding van een dergelijk werkboek, er rust ook copyright op dus voor inzage en overname van tekst etc daar zaldan wel eerst toestemming voor gevraagd moeten worden. Benader je eigen/lokale RAV eens.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod