Nieuwe website Almeerse Reddingsbrigade

Auteur Topic: Nieuwe website Almeerse Reddingsbrigade  (gelezen 2021 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dannyknaap

• Strandwacht Almeerse Reddings Brigade
  • Forum gebruiker
  • Zin in bewakingsseizoen 2014!
Gepost op: 4 januari 2012, 00:29:09
Toen ik 2 januari even op de website van de Almeerse Reddingsbrigade keek, zag ik dat deze totaal vernieuwd is. Er was mij wel verteld dat ze er mee bezig waren maar ik wist nog niet wanneer hij online zou komen. De website is nog niet helemaal af, verschillende pagina's moeten hun invulling nog krijgen, maar het resultaat is echt heel mooi.

''Na vele jaren trouwe dienst was de oude website van de Almeerse Reddings Brigade - u weet wel: met de gele achtergrond - niet helemaal meer van deze tijd. Met name het onderhouden en bijhouden van de website kan tegenwoordig een stuk gemakkelijker en daardoor beter en frequenter.

Na een eerste goede opzet voor de technische basis van de nieuwe website door Marcel Jong (DWP | Dutch Web Promotion) is de site verder ontwikkeld door Carlo Koopmans, lid van de Werkgroep ICT binnen onze vereniging.

De website wordt nu gevuld met de bijbehorende en vernieuwde informatie. Dat kost nog wat tijd, maar zal de komende dagen gestaag vorderen. Daarna zal de site technisch nog verder doorontwikkeld worden en zullen de mogelijkheden voor bezoekers van de website en nog meer voor onze (jeugd)leden verder uitgebreid worden.

Op vrijdag 6 januari 2012 zal tijdens de Nieuwjaarsreceptie van de Almeerse Reddings Brigade de nieuwe website officieel gelanceerd worden.''

(Bron: www.almeersereddingsbrigade.nl)

Neem zelf een kijkje: www.AlmeerseReddingsBrigade.nl

Al mijn uitspraken zijn strikt persoonlijk en dus NIET functiegebonden!