Wat ik niet begrijp is de kleding die onduidelijk maakt wie Bev. is. De ploeg weet dat echter zelf wel, maar toch zou het voor mij als 2e bev. lastig zijn om te weten bij wie ik moet zijn.
Wat ik vooral niet begrijp is waarom er nog mensen staan te stuntelen op straat om hun perslucht om te hangen. Je hebt (zo neem ik aan) geconfirmeerde binnenbrand met mogelijk een slachtoffer, dan weet je dat je binnen no time binnen moet zijn inclusief je water. De deur openen en al naar binnen lopen zonder water bij de hand is not done, zelfs niet om een grijpredding uit te voeren.
Wat ik dan had willen zien is al minimaal 4 man in elk geval omgehangen , dan kan je meteen beginnen met je werkzaamheden.
Er lopen nogal wat mensen door de rook heen en er staat iemand instructies te geven die volgens mij niet bevelvoerder is?
Al met al komt het behoorlijk chaotisch over, het doel is uiteindelijk bereikt maar men had nog wel wat eerder mét water naar binnen kunnen zijn als de voorbereiding in de auto wat beter was geweest .