Hoeveel lotussen?

Auteur Topic: Hoeveel lotussen?  (gelezen 80134 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #160 Gepost op: 11 november 2008, 22:09:43
Welkom hier en je mag altijd je ervaring als lotus hier neer zetten hoor  ^-^


Yorown

  • Gast
Reactie #161 Gepost op: 12 november 2008, 10:06:30
Ik weet niet meer precies wanneer ik mijn diploma heb gehaald. 1993 of 1994.
Ik doe dus al even mee.
Bij kring Utrecht ben ik begonnen en nu zit ik al een tijdje met veel plezier bij kring Nijkerk!

Tja, wat moet ik verder nog vertellen? Het is een hobby van me.
Ik speel veel bij mijn eigen EHBO vereniging (+ lesondersteuning), soms voor bedrijven (als ik vrij kan krijgen van mijn werk), leger of brandweer en doe graag mee met grote oefeningen zoals pas bij Nijkerk.


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #162 Gepost op: 12 november 2008, 19:15:44
Ik weet niet meer precies wanneer ik mijn diploma heb gehaald. 1993 of 1994.
Ik doe dus al even mee.
Bij kring Utrecht ben ik begonnen en nu zit ik al een tijdje met veel plezier bij kring Nijkerk!

Tja, wat moet ik verder nog vertellen? Het is een hobby van me.
Ik speel veel bij mijn eigen EHBO vereniging (+ lesondersteuning), soms voor bedrijven (als ik vrij kan krijgen van mijn werk), leger of brandweer en doe graag mee met grote oefeningen zoals pas bij Nijkerk.

Kijk maar eens op mijn weblog, daar heb ik veel verhalen staan van oefeningen. Misschien leuk voor je om dit eens te lezen.
Ik zit zelf als lotus bij defensie in hollandse rading.


Yorown

  • Gast
Reactie #163 Gepost op: 12 november 2008, 21:36:57
Wat leuk!  O0
Ken jij toevallig ene Monique Hartogsveld (volgens mij heet ze zo, ik gooi die namen en achternamen telkens door elkaar)?

Inderdaad leuk om je weblog te lezen.  Daar ga ik nog ens op mijn gemak voor zitten. Ooit is ook bij mij het idee geweest om geheel voor defensie te gaan spelen.
Ik zag wel dat daar veel tijd in ging zitten. En zonder rijbewijs en met 2 jonge meiden thuis zag ik het nog even niet zitten.

Maarreh, als ik je foto op de weblog zie, heb ik het idee dat ik je ooit wel eens ergens tegengekomen ben. Ruim begrip, dat kan overal geweest zijn. ;D

Vroeger toen er nog EHBO-ers mee mochten spelen, heb ik een aantal keren op Crailo gespeeld. Dat waren leuke tijden.
Of oefeningen op een oude torpedoboot... Al die echte lotussen liepen toen rond met schroevendraaiers om leuke lampjes enzo mee te nemen!! >:D
Ach ja, zo is het begonen...

Toch vind mijn man het maar een rare hobby. Met mij naar bloederige films kijken vind hij nooit leuk, (zonder mij ook niet, hij houd er gewoon niet van) omdat ik altijd comentaar zit te leveren dat iets medisch niet kan of dat de grime niet klopt.  :)


camende

  • Reddingsbrigade & LOTUS & Sigma
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #164 Gepost op: 16 november 2008, 22:24:42
Heel veel succes.

Thanks, het gaat aardig, kan in elk geval goed op kleur komen met brooddeeg. Dat schijnt nog het moeilijkst te zijn....


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #165 Gepost op: 16 november 2008, 22:53:07
Wat leuk!  O0
Ken jij toevallig ene Monique Hartogsveld (volgens mij heet ze zo, ik gooi die namen en achternamen telkens door elkaar)?


Maarreh, als ik je foto op de weblog zie, heb ik het idee dat ik je ooit wel eens ergens tegengekomen ben. Ruim begrip, dat kan overal geweest

Uuhhh, Monique, ja die ken ik, is mijn lotus collega.  ;D
En dat je mij bekend voor komt, ach ik ben dit jaar een paar keer op tv geweest. Ook sta ik in het boek van de NIBHV als lotus.
Maar misschien ben je mij wel eens ergens tegen gekomen, crailo ben ik ook vaak geweest. Dus wie weet.  ;D

En voor defensie spelen, is en blijft nog steeds heel erg leuk.


Yorown

  • Gast
Reactie #166 Gepost op: 17 november 2008, 17:30:02
Oké!!!
Ik zag je foto net bij Monique op de Hyves staan...


camende

  • Reddingsbrigade & LOTUS & Sigma
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #167 Gepost op: 1 juli 2009, 12:25:59
Afgelopen zaterdag geslaagd, dus nu officieel LOTUS...


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #168 Gepost op: 6 juli 2009, 19:52:44
Afgelopen zaterdag geslaagd, dus nu officieel LOTUS...


Gefeliciteerd.  O0


kneh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
  • Leer van gisteren, Droom van morgen, Leef vandaag
    • Lotuskring "de blauwvinger"
Reactie #169 Gepost op: 14 september 2009, 13:04:01
Ik ook,  sinds 1998   :-X