Ik denk niet dat je iets fout gedaan hebt, maar dat je niet helemaal begrijpt hoe het woordfilter werkt en wat de functionaliteit erachter is.
Het is
niet zo dat het woordfilter ervoor zorgt dat voor de capcode(s) waarvoor jij het filter hebt ingeschakeld, alleen die meldingen worden weergegeven waarin het door jou ingestelde woord voorkomt. Alle meldingen van de capcode worden gewoon weergegeven (als het vinkje bij "en" [enabled] aan staat natuurlijk).
Het woordfilter stelt jou in staat, voor die capcode(s) waarvoor jij het filter hebt ingeschakeld (vinkje bij "fil"), dat je
- een ander toontje kan laten klinken dan voor de betreffende capcode normaal gesproken klinkt
- hetzelfde woordfilter-toontje (toch) klinkt als je het geluid van de pager uit hebt staan, omdat een melding met jouw filterwoord er in als prio-melding behandeld wordt
Ik denk ook dat wat jij wilt, gezien hoe woordfilter dus werkt, niet kan. Je zou nog kunnen kijken wat er gebeurt als je het vinkje uitzet bij "en" [enabled]. Lijkt mij dat dan alle meldingen op die capcode genegeerd worden, ook die met het filterwoord. Maar je kunt dat eens proberen (heb dat zelf nooit geprobeerd).