Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 176213 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

erdebee

• EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
    • Erdebees website
Dit probleem ervaar ik ook, is er iemand die hier een oplossing voor weet?  ;)
Soms maken de pennetjes geen contact.
Wat in ieder geval (bij mij, XP) noodzakelijk is: EERST het blok m.b.v. de USB kabel aan de pjoeter hangen, DAN aanloggen. Ben je al aangelogd: afloggen, aansluiten, opnieuw aanloggen. Dus niet eerst aangelogd zijn en dan aansluiten, dan worden de drivers niet geladen en doet-ie helemaal niks (ondanks dat het lampje brandt).

Royofzo

• Senior gebruiker
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Soms maken de pennetjes geen contact.
Wat in ieder geval (bij mij, XP) noodzakelijk is: EERST het blok m.b.v. de USB kabel aan de pjoeter hangen, DAN aanloggen. Ben je al aangelogd: afloggen, aansluiten, opnieuw aanloggen. Dus niet eerst aangelogd zijn en dan aansluiten, dan worden de drivers niet geladen en doet-ie helemaal niks (ondanks dat het lampje brandt).

Ah oke, dat kan ik nog wel even proberen! Met 'aanloggen' bedoel je de computer? Dus even de computer uitschakelen, USB erin, computer opstarten en nog eens proberen? Alvast bedankt!  ;)

Heftrucker

• Forum gebruiker
  • Geinteresseerde in P2000
Nee, uitloggen van AFA, AFA afsluiten, loskoppelen, aankoppelen, AFA opstarten en inloggen in AFA.

jacksriver

• Forum gebruiker
Gaat bij mijn oude pieper 8.6 ook niet met de usb,deze gaat via de printerpoort,9.1 wel via de usb!
Je kan de 8.6.best goed zonder programmeerset instellen trouwens

Heftrucker

• Forum gebruiker
  • Geinteresseerde in P2000
Versie 8.6 zou ook via de USB programmer moeten kunnen.....

Royofzo

• Senior gebruiker
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Uiteraard, ik kan mijn 9.1 ook wel handmatig instellen, maar ik heb nu eenmaal een programmeer set liggen, die (tot op heden) niet werkt..  ;)

erdebee

• Senior gebruiker
    • Erdebees website
Nee, uitloggen van AFA, AFA afsluiten, loskoppelen, aankoppelen, AFA opstarten en inloggen in AFA.
Nope, ik bedoelde de gebruiker waarmee je werkt af en weer aanloggen van Windows. (Afmelden - GebruikersID ingeven of aanklikken -  wachtwoord ingeven). Nou zijn er waarschijnlijk maar weinig niet-IT-ers die (bewust) onder een gebruikersID werken en waarbij dus het aanloggen van de gebruiker automatisch gaat, vaak nog zonder wachtwoord ook (lekker veilig... not...). Dan zul je dus inderdaad even windows moeten herstarten als de USB aangesloten is.
Gaat erom dat als Windows al gestart is en je dan de USB aansluit, de driver niet geladen wordt.

erdebee

• Senior gebruiker
    • Erdebees website
Versie 8.6 zou ook via de USB programmer moeten kunnen.....
Klopt.

Jevgeni

• Manschap A
  • Forum gebruiker
Reactie #198 Gepost op: 10 mei 2013, 13:49:16
Nu nog een andere vraag, als ik de software opstart krijg ik een runtime error. Die error meld: SubScript out of range. Wat kan ik daar aan doen?

112fotograaf

• Forum gebruiker
Reactie #199 Gepost op: 15 mei 2013, 14:49:07
Goeie programmeersoftware?

Voor een V8.6 jupiter moet er ook een V8.6 programmeersoftware zijn.