Het woordfilter werkt niet altijd vlekkeloos. Ik heb het woordfilter ingesteld als Prio (met geluid en trillen), in de software aangeduid als "Filter Match As Priority".
Ik heb bij al mijn 16 capcodes aangevinkt dat het woordfilter deze moet "bekijken", in de software heb ik bij de capcodes "Fil" aangevinkt.
Als filterwoord heb ik mijn woonplaats, echter gaat hij alleen af als de brandweer naar ons dorp moet komen en mijn woonplaats in de alarmering staat. Op de capcode van de brandweer dus.
Komt er een persinfo van de politie met in de tekst mijn woonplaats, dan gaat hij niet af. Waarom is mij niet duidelijk.
Tevens gaat hij ook niet af als mijn woonplaats op de monitorcode verschijnt, in mijn geval als de brandweer van het ASK gepiept wordt. Ook daar staat "Fil" keurig aangevinkt
Ons probleem klinkt dus bijna hetzelfde, behalve dat hij bij één van mijn ingestelde capcodes dus wel gaat.
Dus als iemand een idee heeft, ik ben ook erg benieuwd. Ik krijg het zelf ook niet voor elkaar.
Ik heb trouwens een Jupiter V9.1, dus hij maakt geen onderscheidt in grote en kleine letters.