Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 176251 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #250 Gepost op: 13 augustus 2013, 08:54:41
9.1 volgens mij. Beschikbaarheid ervan is onbekend.

Kevin R.

• Senior gebruiker
Reactie #251 Gepost op: 13 augustus 2013, 14:23:44
Ik ga verder zoeken voor V9.1. Ik heb ooit een Jupiter gehad, maar om dezelfde reden die hier staan heb ik liever een Galaxy  :)

Bas Witvliet

• Senior gebruiker
Reactie #252 Gepost op: 13 augustus 2013, 14:51:45
Hoeveel woorden kun je toevoegen in de Galaxy ip67 ?

Kevin R.

• Senior gebruiker
Reactie #253 Gepost op: 13 augustus 2013, 17:48:34
Ik heb internet doorzocht en er is contact gezocht met de P2000 shop, nergens lijken ze de Galaxy V9.1 te kunnen..

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #254 Gepost op: 13 augustus 2013, 18:34:22
Citaat van: NHN112Kevin link=msg=1191649 date=1376408914
Ik heb internet doorzocht en er is contact gezocht met de P2000 shop, nergens lijken ze de Galaxy V9.1 te kunnen..

Hij bestaat wel, maar het kan zijn dat hij om verschillende redenen niet geleverd wordt. Zoals ik al zei is de software (lees: firmware) zo goed als identiek en is de software van de Jupiter destijds sowieso als basis gebruikt voor de eerste Galaxy. Het is dan niet meer dan logisch dat elke aanpassing in beide pagers (lees: alle pagers, ook de Mercurius) wordt doorgevoerd. Voor de Galaxy zijn echter afspraken met de hulpdiensten, dat kan een goede reden zijn om iets wel/niet aan te bieden...

G.Mans

• Forum gebruiker
Reactie #255 Gepost op: 13 augustus 2013, 20:20:06
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Galaxy IP67?

guest15399

• Gast
Reactie #256 Gepost op: 1 september 2013, 10:55:32
Ik ben op zoek naar software om een galaxy pager te programeren, software versie 5.02

EelcoV

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #257 Gepost op: 4 september 2013, 22:12:53
Mijn zoon zit al enige tijd als jeugdvrijwilliger bij het brandweerkorps te Oldemarkt. Hij heeft onlangs via Marktplaats een pager van iemand overgenomen, een Duretech DAF-110. Echter, hierin staan nog de capcodes van de oorspronkelijke eigenaar (regio Zwolle). Ik begrijp dat de pager geprogrammeerd moet worden met de juiste capcodes, en dat hier een kabel, kastje, interface oid en een stuk software voor nodig is.

Al googlelend zag ik al dat deze vrij gedateerd is? Heeft hij er nog wel iets aan en zo ja, weet iemand hoe de juiste capcodes erin gezet moeten worden?

Groeten, Eelco.

semafoonwinkel

• Forum gebruiker
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #258 Gepost op: 10 september 2013, 11:57:08
Eelco, ik verwacht niet dat je en positieve reactie gaat krijgen. Deze pager is lang geleden even gebruikt door een paar korpsen. Echter ook weer snel van de makrt verdwenen. Ik doe al meer dan 15 jaar in pagers, maar ben hiervoor nog nooit een progset tegen gekomen.
Ik zou uitkijken naar een meer gangbare pager. Een pager draag je dagelijks, dus het moet wel een prettige pager zijn vind ik. Voor de Jupiter V9.1 kun je ook alle mogelijke accessoires krijgen.
Grt. Werner - SemafoonWinkel

Sem van der Wal

• Senior gebruiker
Reactie #259 Gepost op: 5 oktober 2013, 09:56:33
Hallo iedereen,

Ik heb een nieuw probleempje met mijn Mercurius II-pager. Sinds enkele dagen is enkel de helft van het menu zichtbaar en te gebruiken. De knoppen verlaat menu, vergrendel bericht, bericht wissen, alles wissen en sla op in memo zijn wel te gebruiken, knoppen als alarmtoon instellen en pager uitschakelen niet.

Het lijkt dus of het belangrijkste menu is beveiligd. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit weer openstel?

Alvast bedankt!