Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 176248 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #320 Gepost op: 1 december 2013, 16:09:38
Citaat van: Pager link=msg=1224441 date=1385910171
Als je de Informer Pro zonder programmeerset besteld wordt de software er dan bijgeleverd? En kan je de programeerset dan ook gewoon voor de Jupiter pro blijven gebruiken?
Als je bij Semafoonwinkel besteld krijg je de software er vast wel bij als je het lief vraagt. Is mij wel gelukt  ;)
De pinnetjes zijn zoals ik al typte (te) makkelijk weer in de oude stand te krijgen. Je kunt dus de Jupiter er ook nog gewoon mee programmeren.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

semafoonwinkel

• Forum gebruiker
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #321 Gepost op: 1 december 2013, 16:12:31
Citaat van: Pleegkundige link=msg=1224443 date=1385910578
Als je bij Semafoonwinkel besteld krijg je de software er vast wel bij als je het lief vraagt. Is mij wel gelukt  ;)
De pinnetjes zijn zoals ik al typte (te) makkelijk weer in de oude stand te krijgen. Je kunt dus de Jupiter er ook nog gewoon mee programmeren.
De truuk is dat je de pager parallel met de bovenkant van de progger houd.
De Informer is aan de onderkant bij de batterij iets dikker. Daardoor leg je hem schuin in het bakje, en missen de pinnen net de eilandjes. Wanneer hij horizontaal ligt niet, dan komen de pinnen wel op de eilandjes.
Wel kan het helpen de pinnen 3mm omhoog te trekken, i.v.m. de verdikking van de pager.

Zelf gebruik ik de originele pager, die heeft exact dezelfde vorm als de Informer. Maar die kost meer dan 250 euro. De Jupiter pager is een aardig alternatief.
Grt. Werner - SemafoonWinkel

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #322 Gepost op: 1 december 2013, 16:30:12
Citaat van: semafoonwinkel link=msg=1224444 date=1385910751
De truuk is dat je de pager parallel met de bovenkant van de progger houd.
De Informer is aan de onderkant bij de batterij iets dikker. Daardoor leg je hem schuin in het bakje, en missen de pinnen net de eilandjes. Wanneer hij horizontaal ligt niet, dan komen de pinnen wel op de eilandjes.
Wel kan het helpen de pinnen 3mm omhoog te trekken, i.v.m. de verdikking van de pager.

Zelf gebruik ik de originele pager, die heeft exact dezelfde vorm als de Informer. Maar die kost meer dan 250 euro. De Jupiter pager is een aardig alternatief.
Ik had al van alles geprobeerd. Het probleem bij mij is die losse pinnetjes denk ik. Zodra ik ze 3mm uitgetrokken heb gaan ze vanzelf weer terug in de oude stand, zo los zitten ze er in.

Met je laatste zinnen bedoel je denk ik progger i.p.v. pager gok ik.  098uo
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

semafoonwinkel

• Forum gebruiker
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #323 Gepost op: 1 december 2013, 16:45:25
Citaat van: Pleegkundige link=msg=1224448 date=1385911812
Ik had al van alles geprobeerd. Het probleem bij mij is die losse pinnetjes denk ik. Zodra ik ze 3mm uitgetrokken heb gaan ze vanzelf weer terug in de oude stand, zo los zitten ze er in.

Met je laatste zinnen bedoel je denk ik progger i.p.v. pager gok ik.  098uo
Progger i.d.d. klopt. Pinnetjes zitten weleens wat losser, maar dat is wel gunstiger indien ze ooit mochten afbreken.

Bas Witvliet

• Senior gebruiker
Reactie #324 Gepost op: 1 december 2013, 17:09:25
Heb er ook maar een besteld.
Kijken of het bevalt ;)

semafoonwinkel

• Forum gebruiker
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #325 Gepost op: 1 december 2013, 20:38:02
Citaat van: Bas Witvliet link=msg=1224456 date=1385914165
Heb er ook maar een besteld.
Kijken of het bevalt ;)
Bas, gaat je zeker bevallen. Hij gaat morgen op de post. Bedankt voor de bestelling, en succes met de mooie aankoop.  O0

Bas Witvliet

• Senior gebruiker
Reactie #326 Gepost op: 1 december 2013, 20:58:14
Citaat van: semafoonwinkel link=msg=1224529 date=1385926682
Bas, gaat je zeker bevallen. Hij gaat morgen op de post. Bedankt voor de bestelling, en succes met de mooie aankoop.  O0
Kijk eens aan. Snelle service  O0

Zeeland

• Brandweer
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #327 Gepost op: 1 december 2013, 21:39:43
Heb m gister besteld. Ben benieuwd!

Nog even een vraagje. Heb je om deze pager via de programmer te programmeren ook andere software nodig of lukt dit ook met software van de Jupiter?

Zo ja, hoe duur is deze software?

Zeeland

• Brandweer
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #328 Gepost op: 1 december 2013, 22:18:54
Edit: Antwoord al gehad van Semafoonwinkel. Super service daar :)

semafoonwinkel

• Forum gebruiker
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #329 Gepost op: 1 december 2013, 22:20:54

Citaat van: daankemp link=msg=1224577 date=1385932734
Edit: Antwoord al gehad van Semafoonwinkel. Super service daar :)
998765 098uo