Vraagje:
Als ik de Informer programmeer met bv: woordfilter 1 "pac&oms" (geen geluid) die wil ik dus niet meekrijgen en ik zet woordfilter 2 op "P 1&amersfoort",
Wat gebeurd er dan bij een melding "P 1 [OMS] OPENBAAR MELDSYSTEEM HANDMELDER EUROWEG 101 AMERSFOORT IKEA AMERSFOORT EENH: AFT631"
P 1 moet meekomen en oms juist niet. Iemand enig idee? Heeft de volgorde van het woordfilter daar misschien mee te maken?
Je moet in ieder geval woordfilter 1 aanpassen naar PAC|OMS (OF functie).
Ik zou alleen woordfilter 1 gebruiken. Je wil een andere notificatie bij PAC of OMS meldingen.
Door filter 2 niet te gebruiken, krijg je nog wel PRIO 2 / PRIO 3 meldingen.
Wat je kunt doen is testen op code 0005000 met cijfers/letters uit die melding, dan heb je iedere 5 a 6 minuten een melding om e.e.a. te testen.
Gevoelsmatig zou ik zeggen dat hij i.d.d. van filter 1, naar 2 en 3 gaat.
Maar wat gebeurt er bij 2 zeer snelle alarmeringen achter elkaar, kan de semafoon dat nog verwerken?
De semafoon is primair bedoelt voor brandweer alarmeringen, woordfilter staat niet in het flex protocol omschreven of CTK keuring (Hunter correct me if I'm wrong).
Woordfilters geven een stukje toegevoegde waarde voor de burger, maar ze hebben beperkingen en ik zou er niet teveel vanaf laten hangen.