Na nu een tijdje de Informer te hebben gebruikt ben ik toch wel een paar dingen en "bugs" tegengekomen.
- Inderdaad switched de pager makkelijk van piepen > trillen en terug (oplossing die optie uitzetten)
- Soms verschijnen in het menu "alarmsignaal" de 4 tonen die in de eerste Jupiter versies zaten (en die je toen alleen maar kon kiezen). Deze zijn er later bij nieuwere versies uitgehaald. Het rare is dat ze weer verdwijnen als je verder bladert door desbetreffende menu.
- Als ik mijn pager 's nachts op helemaal stil heb staan, komen de berichten die niet in maildrop komen verlicht binnen (optie niet softwarematig aangevinkt, kan ook niet volgens mij en ook heb ik niet de optie "alleen verlichting" geselecteerd).
- Bij de Jupiter werd bij een alarmering gekeken naar de capcodevolgorde zoals je die in je pager geprogrammeert had. Dat doet de Informer niet meer, die pakt altijd de laagste (of hoogste?) capcode, ongeacht of je die nu op plaats 2 of op plaats 14 in je pager hebt staan.
- Woordfilter werkt vaak niet. Heb bij alle capcodes het filter aanstaan en mijn woonplaats als filterwoord ingesteld. Bij alarmering voor de brandweer ziet hij dit filterwoord wel en gaat keurig af. Op de capcode voor de politie en monitorcode van de brandweer ziet hij ditzelfde woord niet, dit is altijd zo. De alarmeringen vinden na elkaar plaats.
- Rode LEDje doet het bij veel mensen niet meer.