Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 176346 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #430 Gepost op: 14 augustus 2014, 22:24:26
Zoals ik het begrijp moeten er juist geen spaties tussen staan Pleegkundige.
Dat maak ik mede op omdat bij zaken die ik totaal niet wil horen er ook geen spaties tussen staan.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

semafoonwinkel

• Forum gebruiker
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #431 Gepost op: 20 augustus 2014, 18:01:40
Citaat

Hoe kan krijg ik het voor elkaar dat ik van de CPA Rotterdam Rijnmond alle A1 meldingen in Rotterdam met geluid krijg ?

Ik heb het nu ingesteld staan als A1&Rotterdam aan elkaar, echter ik krijg ook andere plaatsen zoals Barendrecht en Capelle aan den IJssel met geluid.
Heb het ook al op de P stand geprobeerd i.p.v. alleen met het cijfer van de locatie van de capcode.

Wie heeft de oplossing want ik snap het even niet.
Je moet het geluid van de CAP-code/monitorcode op 00000 zetten.
Geluid van het filter wel activeren.
Grt. Werner - SemafoonWinkel

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #432 Gepost op: 23 augustus 2014, 00:33:17
Dank je wel voor je tip. Heb het aangepast, ga het dit weekend eens uitproberen.  O0 O0
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Rufes

• Forum gebruiker
  • Freelance Persfotograaf
    • 112-Uitgeest
Reactie #433 Gepost op: 3 oktober 2014, 18:08:22
Wie kan mij vertellen waarom niet alle meldingen doorkomen op mijn Jupiter Pro v9.1?
Nooit problemen gehad maar de laatste tijd gaat m`n pieper niet af bij sommige meldingen.

Bijvoorbeeld:

p2kflex
17:40:38 03-10-14GROUP-2A2 (DIA) 12152 KASTANJESTRAAT UITGEEST
0126152Ambu 12-152 (Witte Kruis Kennemerland)

Pieper gaat netjes af.

p2kflex
17:43:04 03-10-14GROUP-1PRIO 1 DIENSTVERLENING (TIL ASSISTENTIE) BENESSERLAAN 139 UITGEEST [ 2030 ]
0107784BRW Kennemerland (Uitgeest) (Besturing Kazerne)
0107781BRW Kennemerland (Uitgeest) (Lichtkrant)
0107711BRW Kennemerland (Uitgeest) (Vrijwilligers)

3 minuten later, andere straat. Pieper gaat niet af.

Ik heb zowel Ambulance Kennemerland, Brandweer Kennemerland erin staan met woordfilter Uitgeest + de capcodes van Brandweer Uitgeest er nog eens los in staan. Ook geeft de Jupiter Pro niet alles meer goed weer. In plaats van BUITEN staat staat er BU***N.

Misschien iemand die weet wat de oplossing is? Nieuwe batterij werkte iedergeval niet ;)

Pleegkundige

• Senior gebruiker
  • Ambuvpk i.o
Reactie #434 Gepost op: 3 oktober 2014, 18:30:25
Citaat van: Rufes link=msg=1300053 date=1412352502
Wie kan mij vertellen waarom niet alle meldingen doorkomen op mijn Jupiter Pro v9.1?
Nooit problemen gehad maar de laatste tijd gaat m`n pieper niet af bij sommige meldingen.

Bijvoorbeeld:

p2kflex
17:40:38 03-10-14GROUP-2A2 (DIA) 12152 KASTANJESTRAAT UITGEEST
0126152Ambu 12-152 (Witte Kruis Kennemerland)

Pieper gaat netjes af.

p2kflex
17:43:04 03-10-14GROUP-1PRIO 1 DIENSTVERLENING (TIL ASSISTENTIE) BENESSERLAAN 139 UITGEEST [ 2030 ]
0107784BRW Kennemerland (Uitgeest) (Besturing Kazerne)
0107781BRW Kennemerland (Uitgeest) (Lichtkrant)
0107711BRW Kennemerland (Uitgeest) (Vrijwilligers)

3 minuten later, andere straat. Pieper gaat niet af.

Ik heb zowel Ambulance Kennemerland, Brandweer Kennemerland erin staan met woordfilter Uitgeest + de capcodes van Brandweer Uitgeest er nog eens los in staan. Ook geeft de Jupiter Pro niet alles meer goed weer. In plaats van BUITEN staat staat er BU***N.

Misschien iemand die weet wat de oplossing is? Nieuwe batterij werkte iedergeval niet ;)

Klinkt alsof je antenne defect is. Heb je hem onlangs laten vallen?
Het woordfilter kan je weleens in de steek laten, maar als je ook geen meldingen ontvangt terwijl die capcode gewoon in je pager staat ben ik er wel bang voor. Ook het verminkte bericht bevestigt daarbij mijn vermoeden. Je zou voor de zekerheid hem nog eens een keer aan een programmer kunnen leggen en je file er opnieuw inzetten, dat helpt weleens als er een bitje omgevallen is. Maar zoals ik al typte denk ik toch aan je antenne en is de enige remedie hem ter reparatie aanbieden bij de P2000shop.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance

semafoonwinkel

• Forum gebruiker
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #435 Gepost op: 6 oktober 2014, 08:33:34
Je zou de out-of-range-alert nog kunnen laten programmeren op bijv. 1 of 2 minuten. Dan weet je dat de ontvangst niet goed is op dat moment. Maar het lost niks op.

Je ontvangst is gewoon niet goed, dat is zeker.
Wanneer het altijd op dezelfde plaats is, zou het een lokale stoorbron kunnen zijn zoals een PC of zware voeding.
Maar anders ligt het echt aan de pager.
- Opnieuw programmeren.
- Open maken, visueel inspecteren, let vooral op vochtschade (corrosie, witte/gevlekte kringen en verkleuringen).
- Reinigen met penceeltje.
Grt. Werner - SemafoonWinkel

Stefan Verkerk

• Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #436 Gepost op: 9 oktober 2014, 20:24:57
Reinigen van binnen helpt meestal al een hele boel. Gewoon even stof wegblazen, eventueel het antennegedeelte even met een mesje schoon maken.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon

Bas Witvliet

• Senior gebruiker
Reactie #437 Gepost op: 1 november 2014, 11:59:05
Hallo,

Mijn Galaxy pager (V9.0 ip67) geeft zo nu en dan enkele meldingen niet door.
Het gebeurt op verschillende tijdstippen en op verschillende plekken. Soms gaat het een paar uur goed, en krijg ik achter elkaar alle meldingen binnen die binnen horen te komen. En dan ineens komt er een melding niet binnen. Iemand enig idee hoe op te lossen ? Heb de pager al uit elkaar gehaald en schoongemaakt, maar dat heeft tot nu toe nog niet geholpen.

Voor de kenners; hier een afbeelding hoe de pager is geprogrammeerd:

Bas Witvliet

• Senior gebruiker
Reactie #438 Gepost op: 3 november 2014, 15:10:06
Citaat van: Bas Witvliet link=msg=1305658 date=1414839545
Hallo,

Mijn Galaxy pager (V9.0 ip67) geeft zo nu en dan enkele meldingen niet door.
Het gebeurt op verschillende tijdstippen en op verschillende plekken. Soms gaat het een paar uur goed, en krijg ik achter elkaar alle meldingen binnen die binnen horen te komen. En dan ineens komt er een melding niet binnen. Iemand enig idee hoe op te lossen ? Heb de pager al uit elkaar gehaald en schoongemaakt, maar dat heeft tot nu toe nog niet geholpen.

Voor de kenners; hier een afbeelding hoe de pager is geprogrammeerd:

Opnieuw programmeren doet wonderen. Het werkt inmiddels weer  ;)

jeffrey010

• Senior gebruiker
Reactie #439 Gepost op: 21 november 2014, 10:46:34
Goedemorgen,

Sinds een aantal dagen komen de meldingen op mijn Jupiter Pro V9 niet goed meer binnen. De letters staan door elkaar en dan is er weinig van te maken.
Ik dacht eerst dat het kwam omdat de batterij bijna leeg was, dus heb die vervangen maar het probleem blijft.
Weet iemand hoe je dat apparaat weer kan resetten ? Misschien helpt dat :)
Met Vriendelijke Groet.....