Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze

Auteur Topic: Pagertopic: Tips en vragen over pagers en het programmeren van deze  (gelezen 176328 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

JM

• Arnemuiden, Zeeland
  • Forum gebruiker
  • Arnemuiden 4534
Reactie #50 Gepost op: 9 maart 2010, 22:53:38
Je kunt de toontjes ook beluisteren zonder de progset, daar hoef je dus niet op te wachten.

Ja anders heb ik weinig aan mn pager als die geen geluid maakt ;D

semafoonwinkel

• Forum gebruiker
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #51 Gepost op: 10 maart 2010, 07:17:52
Ja anders heb ik weinig aan mn pager als die geen geluid maakt ;D
Haha  :P
Ik bedoel dus: de pager toontjes via de PC beluisteren kan ook door alleen de software te installeren.
De progger is daarvoor niet nodig.
Grt. Werner - SemafoonWinkel

112ZAANDAM

• Fotografie, etc.
  • Verbannen gebruiker
  • Junior gebruiker
  • **
  • 112ZAANDAM / Lokaler kan het niet !
    • 112 Z'DAM
Reactie #52 Gepost op: 10 maart 2010, 08:05:00
Als je een nieuw alarmtoontje wilt kiezen bijvoorbeeld bij <capcode 1> dan staat er VOORBEELD: f0f01234567890 .
Die code heeft het geluidje, tiet tuuut tiee tiet tuuu tiet..
Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een website of PDF bestand waar code's in staan voor de toontjes.
Ik heb gister en nu net weer even gegoogle'd maar nog niets gevonden, dus als iemand iets heeft ^-^
Bedankt voor jullie reactie's !

Alvast bedankt iedereen.. ;)
Waar de brandweer,politie of ambulance ook gaat. 112Zaandam staat altijd paraat !

JM

• Arnemuiden, Zeeland
  • Forum gebruiker
  • Arnemuiden 4534
Reactie #53 Gepost op: 10 maart 2010, 12:26:45
Ik bedoel dus: de pager toontjes via de PC beluisteren kan ook door alleen de software te installeren.
De progger is daarvoor niet nodig.

Ik heb tog een progger nog om mn pager op pc aan te sluiten om vervolgens de toontjes van mij pager via pc te beluisteren?

semafoonwinkel

• Forum gebruiker
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #54 Gepost op: 10 maart 2010, 17:41:35
Ik heb tog een progger nog om mn pager op pc aan te sluiten om vervolgens de toontjes van mij pager via pc te beluisteren?
Toetsenbord kapot?

ZONDER Progger kun je de toontjes ook vooraf op de PC beluisteren. De software werkt gewoon zonder progger.
Om te programmeren heb je een progger nodig, maar het kan eventueel ook handmatig door de toontjes over te typen.
Grt. Werner - SemafoonWinkel

JM

• Arnemuiden, Zeeland
  • Forum gebruiker
  • Arnemuiden 4534
Reactie #55 Gepost op: 10 maart 2010, 22:19:47
Toetsenbord kapot?
ZONDER Progger kun je de toontjes ook vooraf op de PC beluisteren. De software werkt gewoon zonder progger.
Om te programmeren heb je een progger nodig, maar het kan eventueel ook handmatig door de toontjes over te typen.

Ja dat snap ik, maar ging mij niet om het overtypen. Ging er om dat ik een progger nodig zodat ik de toontjes van mn pager via mn pc kan luisteren ZONDER eerst die toontjes over te type.
Maargoed tis helemaal duidelijk voor me nu ;D

112ZAANDAM

• Fotografie, etc.
  • Verbannen gebruiker
  • Junior gebruiker
  • **
    • 112 Z'DAM
Reactie #56 Gepost op: 29 maart 2010, 13:09:51
Nog steeds ben ik opzoek naar jupiter v9.1 tonen,
Ik heb geen programeerset dus kan het niet via PC instellen.
Nu zoek ik eigenlijk een website waar de tonen staan en dat je ze kunt beluisteren.

Alvast bedankt
Waar de brandweer,politie of ambulance ook gaat. 112Zaandam staat altijd paraat !

JordyDelwel

• Senior gebruiker
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #57 Gepost op: 29 maart 2010, 13:59:32
Tonen kan je toch allemaal zelf instellen... zelf de tonen maken bedoel ik dan.
Hier staan ook wat leuke toontjes: http://www.scannerforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=7675
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl

112ZAANDAM

• Fotografie, etc.
  • Verbannen gebruiker
  • Junior gebruiker
  • **
    • 112 Z'DAM
Reactie #58 Gepost op: 29 maart 2010, 14:01:21
Tonen kan je toch allemaal zelf instellen... zelf de tonen maken bedoel ik dan.
Hier staan ook wat leuke toontjes: http://www.scannerforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=7675
Dat weet ik, maar ik was opzoek naar een site waar je ze kan beluisteren, als je ze wilt beluisteren zal je weer helemaal naar het opstartscherm van je pager moeten gaan en als je hem niet leuk vind kan je weer overnieuw beginnen, In iedergeaval alvast Thanks voor de site man ;)

JordyDelwel

• Senior gebruiker
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #59 Gepost op: 29 maart 2010, 14:02:53
Dat weet ik, maar ik was opzoek naar een site waar je ze kan beluisteren, als je ze wilt beluisteren zal je weer helemaal naar het opstartscherm van je pager moeten gaan en als je hem niet leuk vind kan je weer overnieuw beginnen, In iedergeaval alvast Thanks voor de site man ;)

Ah oke..  sorry had je niet helemaal begrepen. Zal even meezoeken voor een site, heb wel vernomen dat die site er er. Ikga even google-en.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl