Alleen het woordfilter werkt nog steeds niet? Ook niet als ik FIL aanvink of uitvink? Ik heb wel 3 woorden ingesteld waarop gefilterd moet worden, echter krijg ik nog steeds alle meldingen binnen
Je begrijpt de functie van het woordfilter niet. Het dient niet om de meldingen waar het gekozen woord NIET in voorkomt NIET te melden, het dient om de meldingen waarin het gekozen woord WEL voorkomt, prioriteit en een andere toon te kunnen meegeven en zo extra attentiewaarde te geven.
Zo heb ik een bepaald riedeltje op de monitorcode van brw Flevoland staan, maar als mijn straat + een deel van mijn huisnummer erin voorkomt, wordt er een constante piep gegeven, ook als de pieper op stil staat (trillen, sleep). Weet ik direct dat de melding óf mijn woning betreft óf een van de woningen die wel erg dichtbij liggen.
In combinatie met de maildrop functie kun je alle meldingen van een bepaalde capcode droppen (veroorzaken dan geen alarm). Het woordfilter zorgt er dan weer voor dat je de meldingen die je wel wilt zien/horen/voelen wel zichtbaar/hoorbaar/voelbaar worden (afhankelijk van wat je instelt bij je woordfilter).
Lees ook het eerste antwoord van Hunter nog eens door.