Toch vind ik dat de collega's een goede beslissing hebben gemaakt. Dit soort types moeten gestopt worden, desnoods met schade aan het materiaal. We moeten als politie duidelijker paal en perk stellen in de steeds harder en individualistischer wordende maatschappij.
Sorry: ik vind deze opmerking bijna lachwekkend:
Je vind dat men achter een vrouw aan moet gaan omdat ze zonder rijbewijs rijd omdat zij dus harder en individualistisch is.
Ook in Leeuwarden zijn er straten waar (meer) aanwezig van de politie hard nodig is maar waarin men de politie (bijna) niet ziet
In de dorpen er om heen ziet men al geen politie meer en daar zie je juist verharding en individualisme groeien.
Maar wat mij nu helemaal tegen de borst stuit, in dit verhaal, is dat deze mevrouw door je collega's in de gaten werd gehouden
uit De Telegraaf:
De politie hield haar vervolgens in de gaten en zagen hoe de vrouw toch weer achter het stuur was gekropen.* Men houd dus mensen zonder rijbewijs in de gaten..........volgens mij zijn er hardere criminelen die deze "aandacht" meer verdienen..
Ook andere dingen...zeker in de dorpen. Daar is geen mankracht voor, dat begrijp ik nu volkomen, want dit soort types is prio 1
(volgende keer maar melding maken dat er iemand zonder rijbewijs rond rijd ipv de inbreker..........)
Heel eerlijk gezegd door dit soort dingen...... laat maar
(dan heb ik het hele forum over me heen)
Als ik het allemaal op een rijtje zet heeft een redelijke advocaat al genoeg om tot een lagere straf te vragen. En dan wordt er waarschijnlijk gezegd dat het eea aan de rechter ligt als er een lage straf wordt opgelegt. Ik denk dat het meer ligt aan hoe hier het eea is gegaan.
*http://www.telegraaf.nl/binnenland/11260153/__Vrouw_ramt_2_politieauto_s__.html?sn=binnenland,buitenland