Drie straten verder, rijdt zij iemand dood. Blijft het feit dat zij geen rijbewijs heeft en dat de politie deze overtreding hoort te stoppen. Dat verwacht ik ook van de politie. Dat zij dan besluit om op een blokkade in te rijden. Twee auto´s total loss en de Ve zelf gewond... tja daar kan ik geen medelijden voor opbrengen. De rapen waren pas echt gaar geweest als zij, nadat de politie de achtervolging had gestopt, iemand (stel een geliefde van je voor) dood rijdt...
...
Het is gewoon lastig om van achter de computer te zeggen wat de beste oplossing is......................
Hier wordt een "what if" senario opgesteld waarbij er bijna een schuldgevoel wordt aangepraat..... ik citeer: nadat de politie de achtervolging had gestopt, iemand (stel een geliefde van je voor) dood rijdt... einde citaat
Ik heb het vermoeden dat even voorbij wordt gegaan wat er
werkelijk is gebeurt toen de politie besloot om een andere achtervolging door te zetten en waarbij echt een onschuldige de dood vond..(een geliefde van iemand)........ Ook dit had hierbij
kunnen gebeuren, toch?
Er hadden ook agent(en)
kunnen omkomen, (ernstig) gewond raken enz enz (een geliefde van iemand)
Had het niet
kunnen zijn dat mevrouw (een geliefde van iemand) anders was gaan rijden als zij niet meer achtervolgd werd? Is ook een "what if senario"
Er kan van alles gebeuren: voor de achtervolging, als de achtervolging wordt ingezet, tijdens de achtervolging, bij het stoppen van de achtervolging, enz enz Ik kan wel 1001 "what if's" senario's verzinnen voor elke gebeurtenis. Ik kan diegene opschrijven die mensen het meest persoonlijke aanspreekt (stel het overkomt jou of je geliefde) ik denk niet dat het allemaal relevant is.......
Laten we het gewoon bij de feiten houden. Lijkt me handiger.