Enkele leden halen dronkenschap aan....
....echter, nergens in de berichtgeving staat dat deze mevrouw van het ongeval in Oudega dronken achter het stuur zat! Alleen dat ze bekend stond vanwege rijden onder invloed.
Sorry Caprice 9C1 had die zin misschien iets anders moeten formulieren
Echter vind ik persoonlijk dat de politie hier in Nederland meer macht en middelen moet krijgen om dit soort mensen harder aan te kunnen pakken en niet als je een wapenstok of iets degelijks in de strijd gebruikt om daarna op het bureau een complete papierwinkel te moeten in te vullen om je te verantwoorden en je zelf in te dekken voor de wet.
Het is toch compleet achtelijk voor woorden dat er idioten zijn die alles mogen zeggen tegen hulpverleners en zelfs dingen doen zoals verbaal geweld enz, en jullie als hulpverleners moeten dit maar aanschouwen, heb het een paar keer meegemaakt dat ik op een afstand stond te kijken en als je dan hoord wat er tegen dit soort hulpverleners / mensen word geroepen heb een paar keer gehad dat me handen jeukten om dit soort volk een pak op hun ...... te gegeven om een agent te ontlasten van zijn papierwinkel.
persoonlijk vind ik dat alle hulpverleners naast hun loon een extra vergoeding moeten krijgen dit geld ook voor de mensen in de zorg, die dag en nacht, 24 uur per dag, met nacht en ontij, klaar staan om ons te helpen en te beschermen zie het maar als gevarengeld of een 14de maandloon.