Zeer grote brand (bedrijvenverzamelcomplex) Ambachtsweg - Pijnacker 07-01-2012

Auteur Topic: Zeer grote brand (bedrijvenverzamelcomplex) Ambachtsweg - Pijnacker 07-01-2012  (gelezen 11148 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Trekt de rook richting Berkel? Ik zie de rook vanuit mijn raam en heb het idee dat hij richting noordoost trekt, dus meer richting jou :)

Ik ruik hier nog geen brandlucht, en volgens @telstaronline trekt de rook richting Berkel.
Hoe dan ook, dit is wel weer Haaglanden zoals we het kennen, eerst grootwatertransport vanuit het Westland, nu twee van de drie meetploegen ook.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Hoe dan ook, dit is wel weer Haaglanden zoals we het kennen, eerst grootwatertransport vanuit het Westland, nu twee van de drie meetploegen ook.

Als je denkt dat je het beter kunt, misschien kun je solliciteren?

De rook is overigens flink afgenomen, dus het lijkt aardig onder controle.


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Als je denkt dat je het beter kunt, misschien kun je solliciteren?

De rook is overigens flink afgenomen, dus het lijkt aardig onder controle.

Rustig maar, ik probeer je niet te beledigen. Ik zeg gewoon dat er afspraken zijn om de meetploeg van Benthuizen in te zetten in Haaglanden, en vervolgens worden er meetploegen uit het Westland gealarmeerd. Dat kan ik niet rijmen. Ook het grootwatertransport kon van dichterbij komen dan uit De Lier.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


P2000-Marvin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
  • Delft, Haaglanden (15)
@RedactieD8 Redactie District8
#pijnacker de brandweer lijkt de brand onder controle te hebben

Nog een foto trouwens:

http://t.co/Ctiw4lox

(Bron: @RedactieD8)
Redacteur & Fotograaf voor District8.net


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Rustig maar, ik probeer je niet te beledigen. Ik zeg gewoon dat er afspraken zijn om de meetploeg van Benthuizen in te zetten in Haaglanden, en vervolgens worden er meetploegen uit het Westland gealarmeerd. Dat kan ik niet rijmen. Ook het grootwatertransport kon van dichterbij komen dan uit De Lier.

Het is erg makkelijk om commentaar te leveren en bovendien lijkt het er haast op dat jij er persoonlijk nadeel van ondervindt dat Benthuizen niet wordt ingezet. Er zijn verschillende soorten afspraken, kan Haaglanden een beroep doen op Hollands-Midden of zijn deze afspraken ook in GMS verwerkt? Dat zijn natuurlijk 2 totaal verschillende afspraakvormen. Bovendien zijn het "maar" meetploegen en in de regel mogen die er wat langer over doen, ook al klinkt dat wellicht wat zwart-wit.


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Het is erg makkelijk om commentaar te leveren en bovendien lijkt het er haast op dat jij er persoonlijk nadeel van ondervindt dat Benthuizen niet wordt ingezet. Er zijn verschillende soorten afspraken, kan Haaglanden een beroep doen op Hollands-Midden of zijn deze afspraken ook in GMS verwerkt? Dat zijn natuurlijk 2 totaal verschillende afspraakvormen. Bovendien zijn het "maar" meetploegen en in de regel mogen die er wat langer over doen, ook al klinkt dat wellicht wat zwart-wit.

Meetploegen worden niet gealarmeerd via de GMS, maar aangewezen aan de hand van de weersomstandigheden en inzetbaarheid.
Ook dienen de meetploegen 30 minuten na alarmering de resultaten te kunnen leveren, en ik denk niet dat dat de Westlandse ploegen gaat lukken.
Ik ondervind er overigens geen persoonlijk nadeel van.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


Cobra4

  • Ploegleider BHV, CBRN instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,476
livep2000
00:53:41 08-01-12Prio 1 PIJNACKER (PA) AMBACHTSWEG 69 Binnenbrand (zeer groot) 1180 1160 7631   
1500524BRW Wassenaar ( Lichtkrant )
1500440BRW Wassenaar ( AB Logistiek Voertuig )
1500010BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )


P2000-Marvin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
  • Delft, Haaglanden (15)
@mediatvnl MediaTV
#Ambachtsweg #Pijnacker : De brandweer gooit met stenen de ramen in om binnen in het pand nog flinke vlammen te blussen.

@BrwNederland Incidenten Meldingen
#Ambachtsweg #Pijnacker : inmiddels woedt het vuur in drie panden van het verzamelgebouw, brandweer komt moeilijk bij de vlammen in het pand
Redacteur & Fotograaf voor District8.net


Cobra4

  • Ploegleider BHV, CBRN instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,476
livep2000
00:59:29 08-01-12Prio 1 PIJNACKER (PA) AMBACHTSWEG 69 Binnenbrand (zeer groot) 6731   
1500515BRW Monster ( Lichtkrant )
1500332BRW Monster ( Korpsalarm )
1500012BRW Haaglanden ( Monitorcode Westland )
1500010BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Meetploegen worden niet gealarmeerd via de GMS, maar aangewezen aan de hand van de weersomstandigheden en inzetbaarheid.

Je haalt dingen door elkaar. Voertuigen, functies en afspraken kunnen in GMS staan, zonder in de KVT te zijn verwerkt. Maargoed, dit gaat een beetje offtopic :)