Brandweerfilm "Ladder 49" in bioscoop

Auteur Topic: Brandweerfilm "Ladder 49" in bioscoop  (gelezen 22107 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #60 Gepost op: 4 december 2004, 11:22:21
Ik ga binnenkort ook de film eens bekijken met de gratis kaartjes die ik heb mogen ontvangen.  :D :D :D :D :D
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #61 Gepost op: 4 december 2004, 11:56:38
Ik ga binnenkort ook de film eens bekijken met de gratis kaartjes die ik heb mogen ontvangen.  :D :D :D :D :D

Jij ook al  ;)

Gr
Erik


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #62 Gepost op: 4 december 2004, 18:59:39

ikke niet,maar hij lag gisteren al in de bus ::) ::)

Oh,maar ik lees hem gratisj op de zaak!
  Ta


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #63 Gepost op: 4 december 2004, 20:02:11
Wel lekker he Erik die gratis kaartjes  :D :D
Vond het een heel leuk kado  :D :D
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #64 Gepost op: 4 december 2004, 20:10:47
Maar: is het nou een goeie film? Ja of nee? ??? ;D


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #65 Gepost op: 5 december 2004, 10:51:10
Gisteravond, geheel onverwacht en zonder aankondiging  was er op RTL 5 een kort programma genaamd the making of.

En raad eens.....

het was the making of  LADDER 49.

zag er erg goed uit vond ik.

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Bralo20

  • Gast
Reactie #66 Gepost op: 6 december 2004, 16:24:38
Ladder 49 is normaliter in alle opzichten een betere brandweerfilm dan Backdraft was in 1991.  De film zou realistischer zijn en meer naar een documentaire gaan dan naar een "actiefilm".  Uiteraard zijn er enkele minpunten aan de film (blunders), maar dit heb je tenslotte bij alle filmen.

Zelf moeten we in België nog minimaal wachten tot 19 januari voor de film bij ons in premiere zal gaan en ondertussen bereikte mij van Buena Vista een mail dat de release in België zou uitgesteld zijn tot in Maart van 2005.  Ik vermoed echter dat deze datum nogmaals zal bijgesteld worden zoniet gaan er heel wat landgenoten de Nederlandse grens oversteken om de film te bekijken.

Mijn vrienden in de USA waren in ieder geval heel enthousiast over de film, maw we zitten vol spanning te wachten op de Belgische release ;)

Oh, Ladder 49 zal in de USA in maart 2005 op DVD uitkomen ;)

P.S. Iemand tips voor een goede bioscoop net over de grens?  ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 6 december 2004, 16:51:47
Ladder 49 is normaliter in alle opzichten een betere brandweerfilm dan Backdraft was in 1991.  De film zou realistischer zijn en meer naar een documentaire gaan dan naar een "actiefilm".  Uiteraard zijn er enkele minpunten aan de film (blunders), maar dit heb je tenslotte bij alle filmen.

Zelf moeten we in België nog minimaal wachten tot 19 januari voor de film bij ons in premiere zal gaan en ondertussen bereikte mij van Buena Vista een mail dat de release in België zou uitgesteld zijn tot in Maart van 2005.  Ik vermoed echter dat deze datum nogmaals zal bijgesteld worden zoniet gaan er heel wat landgenoten de Nederlandse grens oversteken om de film te bekijken.

Mijn vrienden in de USA waren in ieder geval heel enthousiast over de film, maw we zitten vol spanning te wachten op de Belgische release ;)

Oh, Ladder 49 zal in de USA in maart 2005 op DVD uitkomen ;)

P.S. Iemand tips voor een goede bioscoop net over de grens?  ;D

Hulst misschien????

 ;)


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #68 Gepost op: 6 december 2004, 22:26:46

ikke niet,maar hij lag gisteren al in de bus ::) ::)

Ik heb hem vandaag gelezen,maar ze geven maar 5 pakketten weg....weinig kans dus!
Toch proberen!
  Ta


Bralo20

  • Gast
Reactie #69 Gepost op: 7 december 2004, 16:13:28


Hulst misschien????

 ;)

Misschien, ik ben van plan om zondag te gaan kijken na een vergadering in Gent.  Als er iemand een adres of zo heeft in de buurt...  Bedankt bij voorbaat ;)


Mvg,