Noodhulp weer naar de wijkteams?

Auteur Topic: Noodhulp weer naar de wijkteams?  (gelezen 4875 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #10 Gepost op: 9 januari 2012, 15:49:18
Best praktisch, omdat de wijkteams op andere tijden werken. Dus er blijft surveillance als de noodhulp wisselt en andersom. Ook blijft er surveillance in de wijk als de noodhulp op een melding in een andere wijk afgaat. Continuiteit dus.

Tja, maar toch denk ik dat collega's van de Noodhulp, die wel van een wijkteam af komen, meer op de hoogte zijn wat er allemaal speelt in HUN wijk, en hier ook betrokkener bij zijn...


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #11 Gepost op: 9 januari 2012, 16:28:54
Tja, maar toch denk ik dat collega's van de Noodhulp, die wel van een wijkteam af komen, meer op de hoogte zijn wat er allemaal speelt in HUN wijk, en hier ook betrokkener bij zijn...
Wat ik in mijn wijk zie, is dat de wijkpost wagen veelal meerijdt op prio 1 & 2 meldingen. Soms zijn ze als eerste tp. De samenwerking is dus goed geregeld. De wijkpostwagen heeft geen noodhulp spullen (Golfje), maar de noodhulp is zelden ver weg. Mijn observatie is dat het goed werkt.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #12 Gepost op: 9 januari 2012, 18:52:56
Ach eindelijk heeft men ingezien dat de RP wel degelijk iets goed was. We gaan gewoon terug. Alles doen vanuit een pot en je buurt kennen.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #13 Gepost op: 9 januari 2012, 18:53:20
PS RP= Rijkspolitie


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #14 Gepost op: 10 januari 2012, 01:18:30
Hmmm lekker praktisch  :-X

Mwoa, in bepaalde regio's moet je solliciteren (of bepaalde kennis in huis hebben) om op zo'n noodhulp-plek te mogen werken.
Dit wordt bij gehouden en men moet hier aan andere eisen voldoen als de wijkzorg....
Opzich vind ik dat wel weer oké....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #15 Gepost op: 10 januari 2012, 14:55:49
Mwoa, in bepaalde regio's moet je solliciteren (of bepaalde kennis in huis hebben) om op zo'n noodhulp-plek te mogen werken.
Dit wordt bij gehouden en men moet hier aan andere eisen voldoen als de wijkzorg....
Opzich vind ik dat wel weer oké....

Inderdaad, alles heeft voor- en nadelen.