5 tegelijk? wow
tijdens de examen mag volgens politie richtlijnen poot voor poot alleen maar gedaan worden.
is je examen afgenomen door politie of niet mattijs? en je instructeur liet je dus 5 tegelijk doen??
heb zelf nu 2 passen, namelijk van amsterdam amstelland en een landelijke pas met aantekening onder toezicht van weginspecteur betreft snelwegen.
ook de VOG moeten geven betreft aanvraag, en hij wordt gewoon verlengd zodra die verloopt, zoals Lt col. me. het zegt.
ook krijgen we bij ons ook herhalingscurcussen, maar ik werk zelf 40 uur per week als verkeersregelaar dus doe voldoende ervaringen op.
en al heb je 1 kruising gedaan, in de jaren erop leer je steeds meer en meer en eigenlijk is elke locatie/kruising anders.
heb zelf al diverse soorten gehad, met trambaan erbij, afrit snelweg met 4 banen, of af en toe een kleine kruisingje.
je blijft eigenlijk elke dag weer leren.
@hit bedoel je die hele grote kruising schuin tegenover de Gelredome....wel lachen want bedrijf waar ik voor werk doet het Gelredome bij events e.d. en weet dat het een mega groot kruising is met aparte bus banen erbij...heb je die met hoeveel man gedaan?