Fluo jas

Auteur Topic: Fluo jas  (gelezen 19284 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #10 Gepost op: 6 februari 2012, 01:06:09
Toevallig laatst geïnformeerd bij een leverancier wat de jas zou kosten.
De Politie parka kost € 375,00 Ex 19% BTW en heeft een levertijd van 8 weken volgens de laatste info die ik heb.
De parka is dan zonder de striping op de rug en zonder de tekst politie en zonder politie emblemen uiteraard.

Er is nog een 2e leverancier en wat hij daar zou kosten weet ik niet.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

erdebee

• EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
    • Erdebees website
Reactie #11 Gepost op: 6 februari 2012, 01:12:52
Toevallig laatst geïnformeerd bij een leverancier wat de jas zou kosten.
De Politie parka kost € 375,00 Ex 19% BTW en heeft een levertijd van 8 weken volgens de laatste info die ik heb.
De parka is dan zonder de striping op de rug en zonder de tekst politie en zonder politie emblemen uiteraard.
:o Dan wordt-ie zeker wel geleverd met 24-karaat gouden drukknopen...  :D

enrico1972

• Senior gebruiker
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #12 Gepost op: 6 februari 2012, 01:32:25
Nee hoor dat valt best mee. In 1 van de onderwerpen in de Blauwe kolom had ik zo'n schatting ook al voorbij zien komen.

Specifikatie van de jas.

Hoge Veiligheidsparka model politie bestemd voor BOA`s
Algemene modelomschrijving:
Een fluor gele waterdicht ademende parka. Voorzien van een staande kraag, opgezette zijzakken voorzien van klep, portofoonborstzak, embleemklep voor het korpsbrevet, schouderbedekking, dubbele lijst, taillekoord, zijsplitten 100% polyester voering en uitneembare stepvoering.
 Bovenstof Atlanta van W.L Gore & Associates GmbH.
Kleur fluor geel
 Productie conform de in de Gore- licentieovereenkomst gestelde eisen.
 De voorzijde wordt gesloten door middel van een dubbel deelbare bloktand ‘nylon’ ritssluiting en drukknopen.
 Retro- reflecterende stroken van 50mm in materiaal van 3M. 2X ( rondom het lichaam en 2x rondom de mouwen.
 Alle retro- reflecterende delen zijn van 3M.
 Mouw met manchet voorzien van een sluitslip en drukknoopsluiting.
 De voorzijde van de parka wordt gesloten door middel van een enkel deelbare ritssluiting en drukknopen.
 Certificering: De parka is gecertificeerd conform EN 343.
De hoogste klasse voor waterdichtheid en ademend vermogen. EN 343 klasse III
Prijs per stuk: € 375,00
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Lt. Col. Me

• Senior gebruiker
  • Nederland moet door!
Reactie #13 Gepost op: 6 februari 2012, 09:10:37
Met deze eisen en deze prijs kun je beter een F-serie parka van Hydrowear nemen (bijv. Franeker, Feldkirchen). Vrijwel dezelfde kwaliteiten ten aanzien van wind- en waterdichtheid en zonder de specifieke politie-kenmerken als embleemklep, maar meer dan de helft goedkoper. Gore-Tex is duur, heel duur!  0098
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

klangberg

• HBO rechten
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #14 Gepost op: 8 februari 2012, 22:30:19
Nee hoor dat valt best mee. In 1 van de onderwerpen in de Blauwe kolom had ik zo'n schatting ook al voorbij zien komen.

Specifikatie van de jas.

Hoge Veiligheidsparka model politie bestemd voor BOA`s
Algemene modelomschrijving:
Een fluor gele waterdicht ademende parka. Voorzien van een staande kraag, opgezette zijzakken voorzien van klep, portofoonborstzak, embleemklep voor het korpsbrevet, schouderbedekking, dubbele lijst, taillekoord, zijsplitten 100% polyester voering en uitneembare stepvoering.
 Bovenstof Atlanta van W.L Gore & Associates GmbH.
Kleur fluor geel
 Productie conform de in de Gore- licentieovereenkomst gestelde eisen.
 De voorzijde wordt gesloten door middel van een dubbel deelbare bloktand ‘nylon’ ritssluiting en drukknopen.
 Retro- reflecterende stroken van 50mm in materiaal van 3M. 2X ( rondom het lichaam en 2x rondom de mouwen.
 Alle retro- reflecterende delen zijn van 3M.
 Mouw met manchet voorzien van een sluitslip en drukknoopsluiting.
 De voorzijde van de parka wordt gesloten door middel van een enkel deelbare ritssluiting en drukknopen.
 Certificering: De parka is gecertificeerd conform EN 343.
De hoogste klasse voor waterdichtheid en ademend vermogen. EN 343 klasse III
Prijs per stuk: € 375,00

Heb je de leverancier hiervan? E.v.t via PB als je het liever niet openbaar wilt maken.

enrico1972

• Senior gebruiker
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #15 Gepost op: 8 februari 2012, 22:42:31
De leverancier waar ik de info van heb is http://www.stijlgroep-nederland.nl/index.asp?action=product&product_id=1178&pagina=1

Verder is er nog een leverancier maar daar heb ik nog geen info opgevraagd en dat is http://www.manderley.nl/Corporate_identity/Beschermde_kleding/

Beide gevonden via google een tijdje geleden.

klangberg

• HBO rechten
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #16 Gepost op: 8 februari 2012, 23:03:56
Dank je, ik ga eens contact opnemen met Manderley. Kijken of zij die jas ook zonder politie kenmerken kunnen leveren, en ook nog een voor een schappelijk prijsje; vrees helaas van niet.

Mocht ik er niet uit komen vraag ik het graag.

Lt. Col. Me

• Senior gebruiker
  • Nederland moet door!
Reactie #17 Gepost op: 9 februari 2012, 09:41:32
@Klangberg: als je wat meer weet van Manderley dan hoor ik het graag, want dan ben ik ook wel nieuwsgierig :)
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

klangberg

• HBO rechten
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #18 Gepost op: 9 februari 2012, 15:25:58
Ik heb ze gemailt als ik iets terug hoor, hoor je nader

specialagent112

• Forum gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 14 februari 2012, 14:15:29
Inmiddels al iets vernomen?