0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Bij ons in het noorden zijn de nieuwe busjes onopvallend. Ze worden veelal bij huis neergezet ivm piket en de FO medewerkers dragen geen bewapening.Vind het ook eigelijk maar raar dat op sommige plekken men wel in opvallende busjes rijdt.De burger ziet een politieauto en zal verwachten dat bij incidenten een agent uitstapt met alle toebehoren, die vervolgens gaat handelen...
Als het goed is allemaal Transporters toch?
Ze kunnen ook gewoon alles lijkt me, maar hebben geen wapen, gebeurt wel vaker lijkt mij (aspiranten).
Mij staat bij dat dat wel het geval was, maar dat zou ook heel goed kunnen... Iemand van Haaglanden op luisteren?
Het WEN valt onder Bureau Forensische Opsporing en zij hebben een eigen 'vleugel' in het pand in Voorschoten.
Voorschoten? Voorburg!
Soort voertuig: NoodhulpMerk voertuig: Volkswagen TouranRoepnummer: 18-0201District: Alblasserwaard / VijfherenlandenRegio: Zuid-Holland ZuidBijzonderheden:
@R_Stuij#speelfabriek was erg leuk en zo te zien hebben we een hoop nieuwe technisch rechercheurs voor de toekomst!!
@R_StuijOok de technische recherche, forensische opsporing, is aanwezig bij de #speelfabriek in #hia pic.twitter.com/nciWBRRg0o