Nieuw uniform trigion

Auteur Topic: Nieuw uniform trigion  (gelezen 6256 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Polaris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Gepost op: 14 januari 2012, 08:19:06
Mart Visser ontwerpt bedrijfskleding Trigion
De facilitaire dienstverlener Facilicom heeft couturier Mart Visser gecontracteerd om de bedrijfskleding voor ruim 30.000 medewerkers te ontwerpen, waaronder de beveiligers van Trigion. Niet eerder ontwierp de couturier voor één opdrachtgever de bedrijfskleding in deze aantallen en met zo'n publieke en maatschappelijke zichtbaarheid.

Facilicom medewerkers zijn naast de beveiliging (Trigion) werkzaam in de schoonmaak (Gom), bouw (Breijer), catering (Prorest), horeca (Tapwacht) en thuiszorg (Axxicom).

 
Het concern toonde gisteren samen met Mart Visser de eerste schetsen van de nieuwe bedrijfskledinglijn tijdens de jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst. De modeontwerper baseerde zijn ideeën op een uitgebreide enquête onder medewerkers naar draagcomfort, representativiteit en beroepsfunctionaliteit.

Passessies

De eerste passessies van de kleding vinden plaats in het voorjaar van 2012. De definitieve ontwerpen worden in het najaar gepresenteerd en vanaf 1 januari 2013 nemen alle Facilicom divisies de kleding daadwerkelijk in gebruik.

Modeontwerper Mart Visser zal bij het gehele proces van het ontwerp tot aan de uitvoering van de kleding nauw betrokken zijn. De couturier heeft inmiddels ruime ervaring in het ontwerpen van bedrijfskleding die voldoet aan de wensen en gebruikseisen van opdrachtgevers, onderscheidend is en het imago van het bedrijf versterkt.

Maatschappelijke impact

"Deze opdracht is een hele grote uitdaging gezien de maatschappelijke impact ervan. Het betreft hier 30.000 medewerkers die dagelijks zichtbaar zijn op straat, bij bedrijven op de werkvloer en bij mensen thuis. Deze opdracht is drie keer zo groot als de opdracht die ik in 2010 voor KLM verzorgde. Het is echt bewonderenswaardig dat een bedrijf met de omvang van Facilicom in deze tijd kiest voor een totale rebranding met zijn bedrijfskleding", licht Mart Visser toe.

Met de nieuwe kleding wil Facilicom zich verder profileren als aantrekkelijk werkgever en de professionele uitstraling naar opdrachtgevers vergroten.

Geen bedrijfskleding

Mart Visser licht toe: "Ik ontwerp geen bedrijfskleding, maar kleding voor een bedrijf. Daarom heb ik me bij de schetsen heel goed verdiept in de wensen van de Facilicom medewerkers zelf. Zij weten tenslotte als beste wat prettig is als het gaat om het dragen van materialen in verschillende seizoenen, de pasvorm, het kleurgebruik en niet te vergeten de functionaliteit."

Volgens Geert van de Laar, concerndirecteur facilitaire bedrijven Nederland, krijgen medewerkers meer plezier en motivatie in hun werk als ze er goed uitzien, hun bedrijfskleding lekker zit en tegelijkertijd praktisch is: "Als onze medewerkers er verzorgd en professioneel uitzien, dan stralen ze dat ook uit. Opdrachtgevers, bezoekers en medewerkers zullen zich om die reden alleen al meer welkom voelen."
 
Bron: http://www.beveiligingswereld.nl




enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2012, 13:01:33
Met de nieuwe kleding wil Facilicom zich verder profileren als aantrekkelijk werkgever en de professionele uitstraling naar opdrachtgevers vergroten.
 
Bron: http://www.beveiligingswereld.nl

Als je een aantrekkelijke werkgever wilt zijn kan je beter zorgen en dat geldt voor alle beveiligingsbedrijven dat de
CAO en ATW normaal wordt nageleefd en dat salarissen optijd en correct worden uitbetaald.
Maar om met nieuwe bedrijfskleding een aantrekkelijke werkgever te zijn is echt bullshit van de bovenste plank.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Polaris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2012, 18:09:01
Als je een aantrekkelijke werkgever wilt zijn kan je beter zorgen en dat geldt voor alle beveiligingsbedrijven dat de
CAO en ATW normaal wordt nageleefd en dat salarissen optijd en correct worden uitbetaald.
Maar om met nieuwe bedrijfskleding een aantrekkelijke werkgever te zijn is echt bullshit van de bovenste plank.
inderdaad


Polaris

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2012, 11:05:46
Mart Visser ontwerpt bedrijfskleding Trigion
De facilitaire dienstverlener Facilicom heeft couturier Mart Visser gecontracteerd om de bedrijfskleding voor ruim 30.000 medewerkers te ontwerpen, waaronder de beveiligers van Trigion. Niet eerder ontwierp de couturier voor één opdrachtgever de bedrijfskleding in deze aantallen en met zo'n publieke en maatschappelijke zichtbaarheid.

Facilicom medewerkers zijn naast de beveiliging (Trigion) werkzaam in de schoonmaak (Gom), bouw (Breijer), catering (Prorest), horeca (Tapwacht) en thuiszorg (Axxicom).

 
Het concern toonde gisteren samen met Mart Visser de eerste schetsen van de nieuwe bedrijfskledinglijn tijdens de jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst. De modeontwerper baseerde zijn ideeën op een uitgebreide enquête onder medewerkers naar draagcomfort, representativiteit en beroepsfunctionaliteit.

Passessies

De eerste passessies van de kleding vinden plaats in het voorjaar van 2012. De definitieve ontwerpen worden in het najaar gepresenteerd en vanaf 1 januari 2013 nemen alle Facilicom divisies de kleding daadwerkelijk in gebruik.

Modeontwerper Mart Visser zal bij het gehele proces van het ontwerp tot aan de uitvoering van de kleding nauw betrokken zijn. De couturier heeft inmiddels ruime ervaring in het ontwerpen van bedrijfskleding die voldoet aan de wensen en gebruikseisen van opdrachtgevers, onderscheidend is en het imago van het bedrijf versterkt.

Maatschappelijke impact

"Deze opdracht is een hele grote uitdaging gezien de maatschappelijke impact ervan. Het betreft hier 30.000 medewerkers die dagelijks zichtbaar zijn op straat, bij bedrijven op de werkvloer en bij mensen thuis. Deze opdracht is drie keer zo groot als de opdracht die ik in 2010 voor KLM verzorgde. Het is echt bewonderenswaardig dat een bedrijf met de omvang van Facilicom in deze tijd kiest voor een totale rebranding met zijn bedrijfskleding", licht Mart Visser toe.

Met de nieuwe kleding wil Facilicom zich verder profileren als aantrekkelijk werkgever en de professionele uitstraling naar opdrachtgevers vergroten.

Geen bedrijfskleding

Mart Visser licht toe: "Ik ontwerp geen bedrijfskleding, maar kleding voor een bedrijf. Daarom heb ik me bij de schetsen heel goed verdiept in de wensen van de Facilicom medewerkers zelf. Zij weten tenslotte als beste wat prettig is als het gaat om het dragen van materialen in verschillende seizoenen, de pasvorm, het kleurgebruik en niet te vergeten de functionaliteit."

Volgens Geert van de Laar, concerndirecteur facilitaire bedrijven Nederland, krijgen medewerkers meer plezier en motivatie in hun werk als ze er goed uitzien, hun bedrijfskleding lekker zit en tegelijkertijd praktisch is: "Als onze medewerkers er verzorgd en professioneel uitzien, dan stralen ze dat ook uit. Opdrachtgevers, bezoekers en medewerkers zullen zich om die reden alleen al meer welkom voelen."
 
Bron: http://www.beveiligingswereld.nl

Een nieuw jasje