11-08-2012 Veiligheidsdag Beverwijk, Beverwijk (NH)

Auteur Topic: 11-08-2012 Veiligheidsdag Beverwijk, Beverwijk (NH)  (gelezen 11809 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #20 Gepost op: 26 juli 2012, 19:17:14
Ach ja... Het is voor een goed doel, niet commercieel en vooral een leuke dag. Zie het als een soort eer dat je foto gebruikt wordt.
Ik ken massa's websitebeheerders die met dat verhaal komen. Wel of niet commercieel doet er niet toe, het is gewoonweg niet toegestaan en niet wenselijk. Zeker een goed doel moet zichzelf niet in de problemen werken met dit soort ideeen. En ook voor de eer moet je ook gewoon toestemming vragen.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #21 Gepost op: 26 juli 2012, 19:53:31
Uit ervaring weet ik dat bijna alle fotografen geen problemen maken als je het gewoon even vraagt, een bronvermelding van de foto is veelal meer dan voldoende.
Zelf hak ik regelmatig met het bijltje aangezien ongeveer 95% van de foto's van mijn voertuig (die gebruikt worden op mijn eigensite) van de hand van anderen komen. Ik zie het ook een beetje als elkaar helpen, ik het voertuig de fotograaf de beelden en daarmee samen elkaars hobby instant houden.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #22 Gepost op: 26 juli 2012, 20:54:48
Ik ben het met een ieder eens dat het beter was geweest als we van te voren om toestemming hadden gevraagd. Inmiddels hebben we dit bij meerdere fotografen gedaan en hebben we die toestemming ook gekregen. Ook hebben we een aantal keer aan bronvermelding gedaan. Een leerpunt voor de volgende keer....  e050 O0

Neemt niet weg dat het een geweldig evenement gaat worden waar veel bijzondere voertuigen bij elkaar komen! Ook zullen er spectaculaire demo's te zien zijn. Wat te denken van een samenwerkingsoefening tussen de NATRES en een SIV2??!!??!!

Dus mocht je niets te doen hebben, kom gezellig langs in Beverwijk.


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Reactie #23 Gepost op: 27 juli 2012, 03:38:31
Mocht je nog een mooi stukje bruikbare en vrije weg hebben (al is het maar 700 meter), dan zullen wij met alle liefde met kinderen en hun ouders rondjes rijden. Dat hebben we in Helmond ook gedaan en dat werd zeer gewaardeerd door zowel kinderen als ouders. (En ook door ons, we rijden liever met de kids dan dat we alleen stil kunnen staan  ;) )
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #24 Gepost op: 10 augustus 2012, 22:38:36
Morgen is het zover.

Een spectaculaire dag met deelnemers (375) met 110 voertuigen uit binnen en Buitenland.
Kom gezellig langs in het centrum van Beverwijk.

Hierbij een krantje uitgegeven ivm de Veiligheidsdag;

http://www.veiligheidsdagbeverwijk.nl/images/2048_veiligheidsregio_kennemerland.pdf

Ondertussen volle bak ik de kazerne Beverwijk...



Nachtbroeder1978

  • verpleegkundige, evenementen verkeersregelaar, niet gecertificeerde hoogtewerker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 164
Reactie #25 Gepost op: 11 augustus 2012, 00:37:35
Nou, tot straks dan maar  :)

Groetjes,
Nachtbroeder1978
ook al heb je ergens geen verstand van, kan je er toch een mening over hebben.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #26 Gepost op: 11 augustus 2012, 06:49:21
Nog ff een broodje, Twee leden van het plaatselijke jeugdkorps in laden, PBA aan de bus en tussen 7.30 en 8.00 uur ga ik rijden. Tussen 8.30 en 9.00 aankomst Beverwijk
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #27 Gepost op: 11 augustus 2012, 08:24:40
Dan zien ik je daar wel Wout  O0


Rufes

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 434
  • Freelance Persfotograaf
    • 112-Uitgeest
Reactie #28 Gepost op: 11 augustus 2012, 15:19:29
Ik ben net terug. Mooie dag en heel mooi evenement! foto`s volgen z.s.m


Rufes

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 434
  • Freelance Persfotograaf
    • 112-Uitgeest