Willem,
Uiteraard mijn dank voor je aanbiedingen, dat is ook niet mijn punt in deze.
Ik heb wat betreft nazorg (of het bieden daarvan) in Enkhuizen erg slechte ervaring op gedaan, de mail die jij kopieerde was kennelijk alleen voor de eerste groep burger aed-ers bestemd.
De daarin aangehaalde alert was voor mij toch wel behoorlijk heftig aangezien....
- het mijn eerste Alert (prima eens moet de eerste zijn)
- het direct in de kennissen kring (dat was behoorlijk minder) en daar had ik graag even mijn verhaaltje over gedaan
Dat e.e.a. wat bot overkomt naar jou toe is absoluut niet mijn bedoeling maar, een gevolg van een zoveelste ervaring van gebrek aan organisatie vermogen en inzet van onze gemeente, die kennelijk alleen rekening houd met mensen die ergens van begin af aan bij betrokken zijn en wie later ergens bij betrokken raakt die mag het zelf uitzoeken.
offtopic
Zoals ik al aangaf is er op de website van de gemeente helemaal niks over het burger AED terug te vinden !? Daar komen de tijden dan ook nog eens bij, ik mag me vrijwillig ergens voor inzetten (en dat zal ik blijven doen) daar mijn vrijetijd aan besteden als de nood aan de man is (helemaal geen probleem) en als ik dan ergens over zou willen praten dan moet ik me schikken naar de tijden van de gemeente... een gemeente die hier geen enkele informatie over beschikbaar stelt aan de "nieuwkomers" en niet op haar informatie kanalen..... sorry maar dan gaat mijn kont dus een beetje tegen de krib want ik heb het idee dat het vanuit de gemeente alleen een verhaaltje ter meerdere eer en glorie van het college is.
On topic.
Dan is mijn antwoord aan het begin van dit topic toch geheel juist, wat wil je dat er geregeld wordt ....goede informatie vanuit je gemeente