Wat wij regelen:
* nazorg als je het zo wilt noemen. Zo snel mogelijk na een alert sturen we een mail naar de burgerhulpverleners die een Alert hebben gehad. Soms een heel standaardmail, soms iets specifieker bijvoorbeeld om dat het een 'zoveelste' Alert in een korte periode is. Of zoals laatst 2 Alerts binnen 3 minuten voor een fiks aantal mensen (foutieve koppeling op MKA). In de mail staat ook de doorverwijzing voor eventuele professionele nazorg (Sensoor, huisarts). Let op....Slachtofferhulp kan hierin GEEN hulp bieden. Mensen die willen mogen ons ook altijd benaderen via mail of FB, werkt tot nu toe heel goed en laagdrempelig. Soms alleen een verhaaltje, maar we hebben ook wel eens een huisbezoek gedaan van iemand die toch wat meer luisterend oor nodig had.
*berichtje op Facebook na Alert
*informatie op Facebook, hoeveel Alerts hebben we gehad in een maand, soms wat specifiekere info.
*herinneringen versturen m.b.t. verlopen certificaten, updates in AED-Alert, etc
*mailings versturen m.b.t. wijzigingen....wanneer er nieuwe AED's zijn, verhuisd zijn, bijzonderheden, 'huisregels' etc.
*iedere nieuwe aanmelder ontvangt een 'welkomstmail' met de huisregels en wat specifieke info.
*controle van de AED's zo spoedig mogelijk na inzet.
En voor de rest laagdrempelig werken, zodat mensen ons willen/kunnen/durven benaderen.
Zoiets...ik zal vast wel weer wat vergeten zijn *grinnik*
Daarnaast nog de trainingen (doen ook veel andere organisaties hier), maar bij ons zijn ze echt gericht op het BurgerAED, wat mensen dan ook weer prettig vinden, omdat ze dan ook weer verhalen horen van anderen (ervaringen), gezichten zien, etc. Ze leren elkaar daardoor ook een beetje kennen.