En de toegevoegde waarde van deze reactie is?
Grtz,
Marcel
Moet ik dat echt gaan uitleggen? Misschien is de moeilijkheidsfactor van deze oefening ook iets voor jou...
Kijk, ik zie nou weer geen enkele toegevoegde waarde van deze oefening. Als je nog moet oefenen achter de kont van je voorganger aan te rijden op dergelijke wijze (strak achter elkaar, slakke gangertje, rustig moment van de dag, buitenwegen) twijfel ik aan je bekwaamheid als chauffeur van een dergeijk dienstvoertuig, alleen rijden is veel moeilijker. Bij een oefening waar alles perfect verloopt, zelfs een ontspannen muziekje op de radio klinkt, is de moeilijkheidsgraad veel te laag. Wij deden dit soort oefeningen al op de kleuterschool, met driewielertjes.
Ga eens kijken hoe dit gaat op donderdag aan het eind van de middag door Amsterdam, Kinkerstraat, Stadhouderskade, Wiboutstraat... Dan heb je misschien wat te evalueren, verbeterpuntjes.
Zeg niet dat ik geen ervaring heb omdat ik nooit colonne gereden heb, ik was in dienst chauffeur bij 101 tankbataljon, daar reden we met 30 of meer voertuigen, dan wordt het pas echt lastig als er gaten vallen.