Oefening Amsterdam 6 april

Auteur Topic: Oefening Amsterdam 6 april  (gelezen 48367 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Karim

• Gast
Reactie #60 Gepost op: 3 februari 2005, 23:02:19
is het ook voor bezoekers? mogen er ook fotografen komen?

Kwam toevallig dit stukje tegen net :

Alleen media die zich tevoren hebben geaccrediteerd, krijgen tijdens de oefening onder begeleiding beperkt toegang tot het oefengebied in Amsterdam. Ook krijgen alleen geaccrediteerde media toegang tot een persruimte in Amsterdam, waar tijdens de oefening informatie wordt gegeven over wat er gebeurt.  

Media kunnen per e-mail een accreditatieformulier aanvragen bij het Ministerie van BZK, secretariaat Communicatie en Informatie Gülveren Sarikaya (e-mail gulveren.sarikaya@minbzk.nl).  
Vermeld daarbij in het onderwerpveld de term ’Bonfire accreditatie’. Alleen met deze vermelding kunnen aanvragen goed verwerkt worden.  
Volgens de instructies op het formulier kan de accreditatie vervolgens aangevraagd worden. Dit kan tot en met vrijdag 25 februari.  

Het Ministerie van BZK en de gemeente Amsterdam zullen de aanvragen voor accreditatie beoordelen. Bij grote belangstelling zal een selectie gemaakt moeten worden of een poolregeling worden ingesteld. Een aanvraag is dus geen garantie voor honorering.  

Vervolgens is voor geaccrediteerde media het bijwonen van een persbriefing op woensdag 30 maart verplicht. Nadere informatie hierover volgt na accreditatie. Accreditatiebewijzen worden alleen tijdens deze briefing verstrekt.  

Tijdens de oefening moeten de media voor hun eigen technische voorzieningen en verbindingen zorgen. De voorzieningen die de ArenA standaard biedt, zijn op 6 april NIET beschikbaar.  

Nadere inlichtingen over de accreditatie bij:  
- Frank Wassenaar, telefoon 070 - 4268261 of 06 - 53 70 13 46;  
- Alfred van de Pol, telefoon 070 - 4268862 of 06 - 20 00 20 79.  

http://www.perssupport.anp.nl/cgi-bin/perssupport/poc_anp.cgi?2005102101_4TP.4V.EQX.out19

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #61 Gepost op: 4 februari 2005, 14:42:48
Wat bedoelen ze hiermee?

De organisatie van de oefening stelt ook geen prijs op acquisitie.

Ik vraag me eigenlijk af, of je wat zult zien buiten de Arena, Ik denk niet dat ze alles binnen doen, zoals de voertuigen etc. kunnen niet zomaar naar binnen rijden denk ik want met een paar duizend spelers wordt dat wel errug vol. Ik ga er waarschijnlijk ook heen, vandaar mijn vraag of er wel wat te zien valt buiten.

Groetjes Jeroen 8)

Jasper2

• Gast
Reactie #62 Gepost op: 4 februari 2005, 20:20:19
Wie weet eigenlijk welke diensten nog meer wagens sturen ?

Vanuit Rotterdam en van de RAD Hollands Midden komen wagens tot zo ver ik weet, welke diensten nog meer ?

Shire

• Gast
Reactie #63 Gepost op: 4 februari 2005, 21:25:54
De organisatie van de oefening stelt ook geen prijs op acquisitie.

Deelnamen alleen op uitnodiging; je zelf aanmelden als slachtoffer heeft geen zin. :(

Ambuman

• Gast
Reactie #64 Gepost op: 5 februari 2005, 11:04:26
Ben wel benieuwd. Ik denk dat ik al 1 puntje weet wat voor verbetering vatbaar is. Communicatie  ;D Dat is bij elke oefening zo en we leren het maar niet.
Ben trouwens wel benieuwd hoe de communicatie zal verlopen, aangezien een aantal regio's al over zijn op C2000 en een groot aantal regio's ook nog niet.
Dat loopt dus met analoog en digitaal door elkaar.
Wordt nog lachen.....
 ;)

Bart S

• Gast
Reactie #65 Gepost op: 5 februari 2005, 13:06:21
Wie weet eigenlijk welke diensten nog meer wagens sturen ?

Vanuit Rotterdam en van de RAD Hollands Midden komen wagens tot zo ver ik weet, welke diensten nog meer ?
Vanuit Amsterdam (GGD en VZA) zouden 15 auto's worden geleverd. Wellicht een open deur, de oefening is immers in Amsterdam, maar toch ter info.

Groetjes,

Bart

tatujordi

• Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
    • Ambulancesite.nl
Reactie #66 Gepost op: 5 februari 2005, 15:17:29
denk niet dat ik ga het is 150 km rijden en ik heb dat geluk dan is er niets te zien wie weet er trouwens komt de LL ook nog zou in het echt met zo'n ramp toch ingezet worden?

bjorn

• Gast
Reactie #67 Gepost op: 15 februari 2005, 19:02:21
:D

Hallootjes
Ik heb me onlangs opgegeven bij onze taakveld 3 coördinator. Deze heeft een aanmeldingsformulier van BIZA gekregen via de taakveld 3 coördinator van het district.

Zodra iedereen opgegeven is, worden er bussen geregeld en zijn er vermoedelijk opstapplaatsen in de buurt

Over de oefening zelf heb ik nog geen informatie gekregen maar heb wel het een en ander nagevraagd.

Zodra ik meer informatie heb zal ik deze aan jullie doorspelen.
Groetjes Björn

kgbatn8

• Gast
Reactie #68 Gepost op: 18 februari 2005, 19:49:04
rode kruis almere komt ook met 8 man,
en volgens mij is t alleen op uitnodiging :-[

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #69 Gepost op: 20 februari 2005, 22:16:38
En wie heeft er weer examens tijdens dit alles?  >:(