Oefening Amsterdam 6 april

Auteur Topic: Oefening Amsterdam 6 april  (gelezen 48434 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

bjorn

• Gast
Reactie #260 Gepost op: 7 april 2005, 19:49:42
Heeft iemand een overzicht foto van dat opstelterrein waar al die Ambu's stonden. Ik heb op de gelinkte sites gekeken maar ik miste echt die overzichtsfoto.

Het was een machtig gezicht al die ambu's die daar stonden. laat staan dat ze langsreden wat ik jammer genoeg niet heb kunnen zien. want we moesten weg
-----------------------------------------------------------------------

kijk eens op verschilende site's die hier worden genoemd , daar staat vast wel een foto op die je zoekt !!! ;D

Ja, die foto heb ik wel. Op terugweg stonden er nog ongeveer 42. Helaas kan ik nog geen foto's op forum zetten. sorry.
Anders stuur even een mailtje naar maddog_40@hotmail.com dan stuur ik de foto's naar je toe.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #261 Gepost op: 7 april 2005, 19:57:14
spam

vind het zonde dat die fotos zo verkloot zijn mar daar hebben we het al eens over gehad
Waar gaat dit over  ??? Graag uitleg in gewone taal.

Annemiek

• Senior gebruiker
  • Reddingsbrigade
Reactie #262 Gepost op: 7 april 2005, 19:58:38
Waar gaat dit over  ??? Graag uitleg in gewone taal.

Er stond boven deze berichten een bericht van foto4sale geloof ik,dat daar foto's te bekijken zijn,maar dat bericht is dus door iemand verwijderd,daarom is het er nu lekker onduidelijk op geworden!
  Ta

spuit 11

• Gast
Reactie #263 Gepost op: 7 april 2005, 20:18:37
Ik heb wat foto's online gezet op
http://www.pbase.com/bart176/bonfire

Groeten,

Bart
Bart prachtige foto`s :D

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #264 Gepost op: 7 april 2005, 20:21:33
Ik zal er hier ook nog even een paar plaatsen....

1e Foto, nog VOOR de oefening, 1e ambu die weg gaat met een no-play slachtoffer

2e Foto, 1e klap net gebeurd, slcahtoffers voor een gedeeklte naar buiten en 1e politie-eenheden komen aanrijden.

[verwijderd door de admin]

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #265 Gepost op: 7 april 2005, 20:32:03
1e en 2e foto(ineen),

Politie motor-eenheden stellen zich op, en eerste 2 ambulances ter plaatse.

3e en 4e foto(ineen)

Eerste opstelplaats bij de arena voor de eerste brandweervoertuigen. EOD/EOC komt oner begeleiding t.p. bij de Arena

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #266 Gepost op: 7 april 2005, 20:40:21
En hier nog ff een paar....ik heb ze maar ff via paint per 2 gedaan, scheel weer even wat ruimte op het forum, want die fotos plaatsen via mijn site kan niet omdat dat een gratis site is :S

Foto 7 en 8    een van de opstelplaatsen van de ambulances en sigmateams

Foto 9 en 10... ME veegt plein schoon en eerste 2 sigmateams t.p. 491 Amsterdam en 891 Zaanstreek

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #267 Gepost op: 7 april 2005, 20:52:20
Nog FF de laatse 2 hoor  :P als het TE gek worsdt hoor ik het wel.....

Foto 11 en 12...

DE iopstelplaats dus voor de ambu's  ;D omdat ik het terrein niet op moscht niet zulke hele mooie fotos waardoor het er ook veel minder lijken  :-\

Foto 13 en 14.....

De situatie bij de Arena. ambus tp. sigma tent VC.....let ook even op achterin beeld  van die foto  ;) de ambulances blijven komen!  ;D

Nog enkele ambulances die t.p. komen met op de voorgrond een slachtoffer!

harold

• Gast
Reactie #268 Gepost op: 7 april 2005, 21:34:23
12.30 Bommelding
Studenten wilden inderdaad niet weg. Echte ruzie en klappen en met de appels uit het lunchpakket werd gegooid. Niet echt amusant.

Studenten gingen het podium op en klommen in de steiger.

Oefening werd stilgelegd en na helehoop vreemde meldingen werden we in groepen naar buiten gestuurd.
(wij 16.00 uur)

Voor de ME was het geen oefening werd nog verteld.

Na lange, koude wachttijd buiten, ik had een gebroken arm en was erg lastig, t3 werd t2 en naar de sigma tent.

Opvang en verzorging en regristratie

Eten was lekker.

Door teveel play-no play was het vrij verwarrend voor iedereen en combinatie van lastige studenten. (ben zelf ook nog student) een chaotische oefening.

Groetjes Björn

jaja blame it on the studenten...
Ik ben zelf ook student en stond in de zaal en heb met verbazing gezien hoeveel "volwassen mensen" van dik 40 stennis gingen trappen en weigerden om te vertrekken...
Een "volwassen iemand" die een ambulancepleeg een flink douwtje gaf toen ze bezig was iemand te helpen..
"Volwassen" vrouwen die politiemensen ging lastigvallen, omdat het wel zo leuk was...

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #269 Gepost op: 7 april 2005, 21:49:32
Ja, je HEBT van die mensen........... ::)