Ik sprak naderhand iemand die erbij geweest is. Op mijn vraag hoe hij het ervaren had, was zijn antwoord: Nou, ik vond het wel tegenvallen... ik kon bijna niets zien, voordat ik een uitkijkpost gevonden had was er van daaruit al bijna niets meer te zien en ik heb bijna geen foto's kunnen nemen.
Om maar aan te geven welke verwachtingen T3-slachtoffers en figuranten kunnen hebben. Ze denken helemaal niet aan het belang van hun part in het geheel.
Jorin,
hier gaat het hem ook meestal fout als ze in de gordijnen gaan hangen je er uit laat knuppelen door de M.E e.d iedereen staat te wachtten om ver te gaan met de oefening en er komt een no-play situatie in dat geval frustie wordt je daar van!
Dan zijn er nog groepen die helaas in plaats van 2 bommen en derde willen laaten springen is goed ze moeten oefenen maar doe het dan bij de Ikea voor b.v kan het bij de Arena door gaan loopt de oefening niet uit en komt niemand in een onderkoeling en hebben de hulpverleners ook nog levende spelers bij de auto´s i.p.v alleen doden mensen.
Maar wij hebben met zijn allen goed gewerkt en de communicatie tja dat zal van ze leven altijd wel een probleem blijven!
Lang leven het poldermodel lekker lullen met elkaar en niets doen.
Praten en nog eens praten maar geen beslissing nemen dus ik denk in die richting iets van militaire oplossing gaan denken qua organisatie structuur.
Maar mensen weest trots op je zelf en je organisatie het liep goed maar al met al te veel No-play situatie´s
jammerrrrrrrrrrrrr!