beste Roos, ik ken jou niet (mischien wel), maar voor Robin en Terry is het maken van foto's en filpjes een hobby, zij hebben geen enkel doel om leed te vermaken, zij zullen zo als onderling is afgesproken geen foto's van een slachtoffer(s) maken, dat is wat onderelkaar (hobby fotograven) is afgesproken, en als die dan per ongeluk toch op de foto staan, dan zullen zij die nooit op het internet plaatsen.
ik was zelf ook op de plaats van het ongeval aanwezig, gelijk met de eerste brandweer auto, mijn dochter kwam iets later en heeft de zorg voor de ''andere slachtoffers'' op zich genomen tot het ambu personeel dit over nam, zij zit zelf bij de brandweer die het eerste ter plaatse was, ik ben de mensen terug achteruit gaan zetten toen het slachtoffer gevonden was omdat de politie dit niet deed, en wij het niet nodig vonden dat alle mensen, waaronder kinderen van 12 jaar (kwamen met papa de politie man mee), het slachtoffer zouden zien, wie dit perse wilde (de echte pers) mocht dit uiteraard zelf weten.
ook wij hebben nog veel nagepraat en praten er nog dagelijks over en de foto's van Robin en Terry bekeken, en zien daar geen sensatie in en zeker geen leedvermaak, Terry en Robin zitten zeker niet in dezelfde leeftijdsgroep als het slachtoffer (die wij overigens ook kennen, we komen ook uit dat dorp), Robin en Terry zijn een stuk jonger.
uiteraard wensen wij iedereen heel veel sterkte met het verwerking zeker nu op woensdag avond, waarvan jij zult begrijpen waarom juist nu, ik begrijp jouw reaktie ook heel erg goed en kan je alleen maar sterkte wensen.