Moordvrouw Politieserie RTL 4 vanaf vrijdag 20-01-2012 om 22:20 uur

Auteur Topic: Moordvrouw Politieserie RTL 4 vanaf vrijdag 20-01-2012 om 22:20 uur  (gelezen 4639 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Vrijdag 20 januari start er een gloednieuwe en bloedstollende politieserie bij RTL 4.

In de hoofdrollen zie je Wendy van Dijk, Renée Soutendijk, Thijs Römer, Porgy Franssen, Chava Voor in ’t Holt en Achmed Akkabi.

http://www.rtl.nl/soaps/moordvrouw/home/

In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2012, 23:16:29
Wow wat een slechte, slechte serie!

We hebben hier thuis echt grote lol gehad, voornamelijk over de snelheid van de auto's nadat ze hun collega's te hulp komen en dat een paar rechercheurs zelf in de modder aan het graven zijn en een 4 jaar oude houten honkbalknuppel te voorschijn halen in een perfecte staat. Bluetooth oortjes die moeten doorgaan voor portofoons (volgens mij). En volgens mij bestaat er toch niet een uniform zonder rangonderscheidingstekens?
Hobby Bobby eenheid Den Haag

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2012, 23:26:21
Wow wat een slechte, slechte serie!

We hebben hier thuis echt grote lol gehad, voornamelijk over de snelheid van de auto's nadat ze hun collega's te hulp komen en dat een paar rechercheurs zelf in de modder aan het graven zijn en een 4 jaar oude houten honkbalknuppel te voorschijn halen in een perfecte staat. Bluetooth oortjes die moeten doorgaan voor portofoons (volgens mij). En volgens mij bestaat er toch niet een uniform zonder rangonderscheidingstekens?

Ik heb me hier ook zitten bescheuren van het lachen.
Niet alleen klopt het niet qua materiaal en middelen maar ook de acteurs spelen slecht.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

-Volvo-34-

• Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2012, 23:45:15
Het is niet een van de beste series nee.. vind ik. Maargoed wie weet wat de rest van de series brengt :)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 21 januari 2012, 10:59:52
Ik ben na tien minuten afgehaakt.. Ik had genoeg gezien :-X O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #5 Gepost op: 21 januari 2012, 11:58:00
Ook het op zoek gaan naar een schep op een mogelijk p.d. vond ik volgens mij niet helemaal volgens het algemene idee gaan? Meteen een scherpschutter inzetten terwijl het helemaal niet duidelijk is of er een gijzeling is? En is het normaal dat recherche in privé auto's rondrijdt?
Hobby Bobby eenheid Den Haag

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #6 Gepost op: 21 januari 2012, 12:11:59
Ook het op zoek gaan naar een schep op een mogelijk p.d. vond ik volgens mij niet helemaal volgens het algemene idee gaan? Meteen een scherpschutter inzetten terwijl het helemaal niet duidelijk is of er een gijzeling is? En is het normaal dat recherche in privé auto's rondrijdt?

Ik denk ook dat Wendy van Dijk in de serie rontgen-ogen heeft. Ze wist meteen waar die knuppel lag.  ;D :D
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

amb

• Forum gebruiker
  • wat moet dat moet
Reactie #7 Gepost op: 21 januari 2012, 12:42:24
niks gemist dus  ;)

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 21 januari 2012, 12:53:15
Ik ben na tien minuten afgehaakt.. Ik had genoeg gezien :-X O0
Same here  O0
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

xangadib

• IvP
  • Forum gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 22 januari 2012, 15:14:03
Same here  O0

Ik ook. Was wel heel erg triest. Zelfs Friesland krijgen ze niet goed voor elkaar.
Digitaal onderzoek