2 middelbranden aalsmeer

Auteur Topic: 2 middelbranden aalsmeer  (gelezen 2426 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #10 Gepost op: 23 januari 2005, 10:54:48
kunstvuur  ;D ;D :P
hier was weinig kunst aan,deze brand was levensecht.En Fikkie kan het weten aangezien de brand op zijn eigen bedrijf was.En heeft daar een hele mooie casus van gemaakt.Ik heb de DVD gezien die over deze brand is gemaakt,en menig brandweerman zou graag zo,n brand willen blussen.Dus niet iedere foto is gefotoshopt,maar kan ook echt zijn


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 23 januari 2005, 11:36:01
ik was een beetje argwanend zoals je misschien begrijpt maar ik vond die gloed die je ziet meer van `s avonds dus ik dacht dat hij niet echt was
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #12 Gepost op: 26 januari 2005, 12:48:31
Ja dat krijg je als je al voor zo'n schuurtje middelbrand maakt! Dan weet je inderdaad niet wat het verschil is tussen vuur en gloed :P :P ;) ;D ;D :P


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 26 januari 2005, 14:51:49
het was niet een klein schuurtje en de achtergelegen huizen liepen ook gevaar dus vandaar en omdat er een eenheid aan de andere kant van de gemeente brandkranen controle was dus daarom was het middelbrand
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #14 Gepost op: 26 januari 2005, 16:21:24
jij gelijk maar niet zo snel meer oordelen!!!!!!!

en wat als er een voertuig brandkraancontrole aan het doen is. Is dat een reden voor middelbrand???????


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #15 Gepost op: 26 januari 2005, 16:29:59
Uitslaande brand is middelbrand toch  :-\

Nee grapje ik zit maar wat gek te doen........maar goed de reden van middelbrand is misschien niet echt goed omschreven om maar middelbrand te maken omdat er een tweede wagen dicht bij in de buurt is......voor de rest is het hout wat brand dus binnen vijf minuten ook opgebrand waarschijnlijk.....


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #16 Gepost op: 26 januari 2005, 16:38:38
het was niet een klein schuurtje en de achtergelegen huizen liepen ook gevaar dus vandaar en omdat er een eenheid aan de andere kant van de gemeente brandkranen controle was dus daarom was het middelbrand
nou einde brandkranencontrole