Denk je dat je wat weet? SIGMA's zijn de loopjongens van de ambulanceverpleegkundigen. Vergelijk even: 1 jaar 1x per week opleiding tegen 9 jaar voltijd WO-opleiding... Tuurlijk weet je wat meer dan een ehbo-er, maar denk je dat je qua niveau zelfs maar in de buurt komt van een SEH-arts? Dream on...
Om een hoop haatreacties voor te zijn: SIGMA's doen belangrijk werk, ik bedoel dit niet denigrerend.
Sorry, ik kan me hier absoluut niet in vinden. Dit lijkt meer op een stuk arrogantie tegenover de SIGMA leden. Ik hoop dat je snel van mening veranderd als de je HOC gaat volgen. Want met zo'n instelling hoef je geen sympathie te verwachten van je SIGMA collega's. Iedergeval niet van mij
Ik heb NOOIT gezegd dat SIGMA leden op hetzelfde niveau zitten als artsen. Maar wij weten ook wel wat hoor, heb je alles module's al eens gezien? Ga maar vast leren. En dan zeg je er nog achteraan dat SIGMA leden nuttig werk doen. Geloof je dat zelf met wat je daarvoor hebt gezegd?
En als we dan volgens jou SEH artsen hinderen, waarom werkt de ambulancewereld dan wel altijd vol mee aan stages? Je zou dat toch ook zeggen dat we daar tot last zijn?
En dan nog het zinnetje: "Dream on!!"
Gatver.