Geholpen bij aanrijding met mogelijk letsel, politie was geirriteerd

Auteur Topic: Geholpen bij aanrijding met mogelijk letsel, politie was geirriteerd  (gelezen 8471 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #10 Gepost op: 25 januari 2012, 20:59:34
Ah die lui hoorde bij jouw website? Ik heb ze zien staan, maar ze kwamen niet echt in de buurt. De voorste wagen staat ook niet echt op de foto.

Het was inderdaad een thuiswedstrijd voor mij. Daarom weet ik ook niet of ik wat met die agenten moet doen, omdat hun ook de surveillance zijn voor deze regio. Heb wel al kort met de wijkagent gesproken, maar die komt ook met het idee om in gesprek te gaan.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #11 Gepost op: 25 januari 2012, 21:04:35
Schijnbaar zijn ze van Team Boxtel, en zieje zie niet weer 123.

Ja alleen Stevie hoort bij mijn website, Bart M. niet.


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #12 Gepost op: 25 januari 2012, 21:09:29
zit je erg hoog voel ik tussen de regels door.
Waarom dan geen gesprek met de coördinator van de klachtencommissie van de politie.
Dan kun je altijd nog overwegen om een klacht in te dienen.
Bij instappen begint de inzet.


Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #13 Gepost op: 25 januari 2012, 21:34:56
Bart M. niet.
Bart was er niet, heb zijn auto in elk geval niet gezien?

@Gijs: heel hoog niet, maar ik vind dat ik onterecht aangesproken ben en dat vind ik niet terecht.


Lunatum

  • Arts
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 959
Reactie #14 Gepost op: 25 januari 2012, 21:52:23
Stap 1 lijkt me om gewoon eens contact op te nemen met de politie om met de betreffende agenten de situatie uit te spreken. Kom je er dan niet uit, dan zijn er voldoende wegen om er eventueel een klacht van te maken.

Het is een vervelende situatie, voor jou, voor het slachtoffer en mogelijk ook voor de agenten. Vaak helpt het om dat bespreekbaar te maken :).


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #15 Gepost op: 25 januari 2012, 21:55:39
Dus een gesprek kan jou alléén in dit geval helpen. Met die agenten? Een ploegchef van de desbetreffende agenten ?
Met iemand er mss bij die onafhankelijk is.
Bij instappen begint de inzet.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #16 Gepost op: 25 januari 2012, 21:56:44
Maar blijkbaar was de inschatting van de agenten wel juist. Best mogelijk dat betreffende agenten ook al heel wat ongevallen hebben gezien. (dat, versus 15 jr EHBO en SIGMA)

Maar inderdaad, als e.e.a. je niet lekker zit, maak je toch even een afspraakje?


Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #17 Gepost op: 25 januari 2012, 22:10:40
Maar blijkbaar was de inschatting van de agenten wel juist.
Achteraf wel, maar zonder de juiste middelen om het te controleren iemand naar de HAP sturen is niet de juiste weg. Ik zal binnenkort bij de ACH eens informeren wat hun diagnose was.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #18 Gepost op: 25 januari 2012, 22:42:37
Tja, ik weet niet wat die vrouw tegen de agenten heeft gezegd over haar pijn klachten, misschien had ze toen nog geen pijn en kwam deze later pas opzetten?
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Delta00

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #19 Gepost op: 25 januari 2012, 22:47:10
Achteraf wel, maar zonder de juiste middelen om het te controleren iemand naar de HAP sturen is niet de juiste weg. Ik zal binnenkort bij de ACH eens informeren wat hun diagnose was.

Maar hoe weet jij dat het zonder de juiste diagnose en middelen was ? Wellicht dat de agent ook 25 jaar EHBO-er en of Sigmalid is.
En kijkend naar het niet vervoeren van de persoon in kwestie, zegt mij te roepen dat de agent(en) gelijk hadden.

Neemt niet weg dat ze wel beleefd mogen zijn. Anderzijds het jou wegsturen komt mij wat dubieus over.

Delta00