Opkomsttijden en dekkingsplannen

Auteur Topic: Opkomsttijden en dekkingsplannen  (gelezen 112749 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jaap Goos

• Gast
Reactie #70 Gepost op: 23 januari 2004, 09:28:14
In die uitspraak kan ik mijzelf wel vinden, het is echter wel thuis komen van een koude kermis als blijkt dat het allemaal al verzonnen is ;)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #71 Gepost op: 23 januari 2004, 09:28:20
Ja, maar ambtenaren(niet negatief bedoeld) willen graag zelf het de eer strijken door te doen als of ze iets nieuws hebben bedacht.
laat ze dan dingen bedenken die wel bruikbaar zijn,en geen zaken verzinnen die rechtstreeks tegen de aanbevelingen van een onderzoeksbureau indruisen zoal bij ons nu gebeurt.

Jaap Goos

• Gast
Reactie #72 Gepost op: 23 januari 2004, 09:31:58
Vreemd Peter, huur je een onderzoeksbureau in, de gemeente krijgt de rekening, die over het algemeen behoorlijk hoog is als ze van zo'n bureau afkomen en doen er vervolgens niks mee, nee nog sterker gaan dwars tegen het advies in. Jullie zijn rijp voor het programma "over de balk".

Thijs

• Gast
Reactie #73 Gepost op: 23 januari 2004, 09:34:36
laat ze dan dingen bedenken die wel bruikbaar zijn,en geen zaken verzinnen die rechtstreeks tegen de aanbevelingen van een onderzoeksbureau indruisen zoal bij ons nu gebeurt.

En dat vindt ik nu weggegooid geld zo'n onderzoeksbureau. Dat kan een ambtenaar ook doen. Het geld dat daar mee bespaart wordt kan in de nieuwe kazerne gestoken worden. Voor bijv een fitnessruimte of betere bedden.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #74 Gepost op: 23 januari 2004, 09:36:38
Vreemd Peter, huur je een onderzoeksbureau in, de gemeente krijgt de rekening, die over het algemeen behoorlijk hoog is als ze van zo'n bureau afkomen en doen er vervolgens niks mee, nee nog sterker gaan dwars tegen het advies in. Jullie zijn rijp voor het programma "over de balk".
dat wilde ik niet hardop zeggen :-X :-\
Maar 1 van de adviespunten wat er uit naar voren kwam was dat de doorgaande weg hier geen 30km zone mocht worden,om er voor te zorgen dat  de TAS goed door kan rijden moet deze weg 50km blijven en geen verkeersopstakels op de weg.
Ik denk dat jij nu al weet wat ze van plan zijn om uit te gaan voeren,juist ja :'(

Jaap Goos

• Gast
Reactie #75 Gepost op: 23 januari 2004, 09:58:13
Nee Thijs dat is het nou net niet, want die ambtenaar is zo partijdig als de klere, dus dat gaat niet werken.
Het is wel fijn als je dan toch zo'n bureau inhuurt dat je er daarna wel wat mee doet, en als daar uitkomt dat een doorgaande weg een doorgaande weg moet blijven moet je dat accepteren, zoniet dan heb je of een kluit boter op je kop of een plaat voor je hersens.

Thijs

• Gast
Reactie #76 Gepost op: 23 januari 2004, 10:42:53
dat wilde ik niet hardop zeggen :-X :-\
Maar 1 van de adviespunten wat er uit naar voren kwam was dat de doorgaande weg hier geen 30km zone mocht worden,om er voor te zorgen dat  de TAS goed door kan rijden moet deze weg 50km blijven en geen verkeersopstakels op de weg.
Ik denk dat jij nu al weet wat ze van plan zijn om uit te gaan voeren,juist ja :'(

Ik heb zelf in de wijkraad alhier gezeten. Een van de onderwerpen die wij behandeld hebben was verkeer. De gemeente wilde drempels aanleggen. wij als wijkraad hebben gelijk gezegt dat dat niet gebeurd. Als verkeersremmende maatregel (snelheidsbeperkende maatregel) hebben wij, in overleg met de wijk bewoners, gekozen voor '' punaises". De gemeente heeft dit advies van de wijkraad overgenomen en uitgevoerd. En het verkeersremmende effect is groot (en toch met een normale snelheid te nemen. Mag dit niet hard op zeggen)

Christian

• Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #77 Gepost op: 23 januari 2004, 10:45:17
dat de ideeen die we bedenken iedere keer weer kenbaar moeten maken aan de buitenwereld.

Jij bent toch niet bij de brandweer, Thijs? Of voel je je zo verwant met hen? ;)

Christian

Thijs

• Gast
Reactie #78 Gepost op: 23 januari 2004, 10:47:33
Nee ik zit niet bij de brandweer, wel graag gewild. Echter mijn passie is wel Brandweer. Gelukkig zitten er in de familie wel brandweerlieden: Schoonpa(brandweer Haarlem) en broer( brandweer Smallingerland)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #79 Gepost op: 23 januari 2004, 10:47:52
ik heb van de punaise nog nooit gehoord,behalve die dingen die je in de muur kan stoppen ;D