Lowlands 2012

Auteur Topic: Lowlands 2012  (gelezen 10511 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #30 Gepost op: 19 augustus 2012, 11:18:45
Hee jongens

Hoe is het op Lowlands?

Ik was er gisteren maar het was eigenlijk veels te warm
Nu zijn er hier die daar brandwacht lopen Golly en peter 71 ,is het nog wel vol te houden daar ??
(al zie ik peter hier de hele dag online aanwezig zijn .
Peter zit door een klein ongelukje thuis sinds Woensdag, dus helaas ging deze editie aan mij voorbij. Volgend jaar beter.
Was je  daar maar een dagje, of ga je vandaag weer?

Moon

• Senior gebruiker
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #31 Gepost op: 19 augustus 2012, 16:17:19
Medewerkers hebben het zwaar... Dagploegen en nachtploegen, want overdag is heet en voor de nachtmensen is het ook niet fijn slapen. Dagmensen en nachtmensen kunnen tot 23.00 amper bewegen zonder volledig leeg te lopen.

Maar de sfeer is goed, redelijk relaxt en ik vond persoonlijk de bezoekers met waterpistolen gisteravond zeer aangenaam. Heb me vaak als "object" aangeboden ;)
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

Panter

• Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
Reactie #32 Gepost op: 21 augustus 2012, 13:35:06
Ondanks dat het weer het veel zwaarder maakten voor bezoekers (en personeel), was het een erg gezellige editie van Lowlands.
Mooie momenten meegemaakt, zoals de spontaan ontstaande watergevechten die zeker door de aanwezige onthouden zullen worden.

Moon

• Senior gebruiker
Reactie #33 Gepost op: 22 augustus 2012, 13:57:41
Ondanks dat het weer het veel zwaarder maakten voor bezoekers (en personeel), was het een erg gezellige editie van Lowlands.
Mooie momenten meegemaakt, zoals de spontaan ontstaande watergevechten die zeker door de aanwezige onthouden zullen worden.
Toevallig filmpje van badhuis 2 gezien op youtube?
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #34 Gepost op: 22 augustus 2012, 14:17:26
mijn mannetje doet vandaag bij het afbreken een dagdienstje ehbo.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

Panter

• Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 22 augustus 2012, 18:27:35
Toevallig filmpje van badhuis 2 gezien op youtube?
Zijn er al filmpjes van? Nog niet bekeken, maar de leukste spontane watergevechten vonden plaats bij badhuis 2. Vanavond maar eens kijken.

Moon

• Senior gebruiker