gelukkig gaat gaat niet alles via p2000, anders staan er weer 10tallen "fotograven" -RAMPTOERISTEN, om die schaamteloos op internet te zetten, punt 1, ik vind dit een vorm van argessie tegen hulpverleners, 2, er is GEEN respect voor de patiënten, 3 ik heb stage gelopen bij een ambulancedienst, en heb zelf ervaren dat "fotograven"eerder terplatse waren dan de ambulance, en de patiënt voor dood laten liggen en eerst fofo's maken voordat ze "eerste hulp verlenen" ( dit was in de regio gelderland), gelukkig zijn er veel regio's die heftige melding het ambulance-team via de porto alarmeren en daarne alles in het MDT zetten, zodat niet heel nederland kan meegenieten. verder is mijn ervaring toen ik stage liep, dat de familie erg negatief reageerd op al die ((fotograven(ramptoeristen)), DUS FOTOGRAVEN( TENZIJ JE PROFFESIONEEL BENT ZOALS VOOR BIJV. RTL NIEUWS) LAAT HULPVERLENERS MET RUST, ZOEK EEN HOBBY, ik bedoel, als je postbodes leuk vind ga je toch ook niet van elke brievenbus een foto maken, en helemaal niet s'nachts. get a live.
ook ik wil graag even op je punten reageren,
punt 1, ik vind dit een vorm van argessie tegen hulpverlenersDat is jou mening, kan ik niks over zeggen. Behalve dat ik het anders zie.
2, er is GEEN respect voor de patiëntenIk snap niet precies wat je ermee bedoelt, Ikzelf maak alleen een video van de ambulance die onderweg is naar het ongeval, heel soms wel van het ongeval maar ik zorg sowieso dat geen slachtoffer of betrokkenen op de foto komt. Ikzelf heb hier en daar wel eens een ongeluk gehad dat ik gewoon geen video heb gemaakt of wat dan ook! uit respect voor de slachtoffers en betrokkenen!
3 ik heb stage gelopen bij een ambulancedienst, en heb zelf ervaren dat "fotograven"eerder terplatse waren dan de ambulance, en de patiënt voor dood laten liggen en eerst fofo's maken voordat ze "eerste hulp verlenen"ik ga nooit rechtstreeks naar het ongeluk toe, maar als ik het zou doen zou ik echt wel helpen!!!
Ik bedoel hiermee te zeggen dat niet elke fotograaf ''slecht'' doet zoals je bedoelt, ook stop ik mijn camera weg zodra de ambulancechauffeur of -verpleegkundige dat wil of gebaart. Ik wil absoluut niet deze mensen tot last zijn! (NB: en ook niet andere mensen/slachtoffers!)
met vriendelijke groet, NHN112Kevin