Van vader op zoon, van moeder op dochter (vs).....

Auteur Topic: Van vader op zoon, van moeder op dochter (vs).....  (gelezen 3842 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #10 Gepost op: 29 januari 2012, 17:43:16
Ik ben 'slechts' kaderinstructeur in mijn vrije tijd. Mijn jongste wil dus naar de politie, volgende week intake-gesprek, de oudste twijfelt. Heeft nu nog werk en opleiding, durft nog niet heel goed te switchen, maar zou of naar de politie of naar de Douane willen.

Mijn man wil zeker met het EHBO-gedeelte niets van doen hebben, die vindt het allemaal maar eng  098uo, maar wij (jongens en ik) zijn alle drie zeer geïnteresseerd in alle facetten van de hulpverlening.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #11 Gepost op: 29 januari 2012, 17:52:41
Toen ik ging solliciteren bij de KMar kwamen er een paar dosiers naar boven met dezelfde naam en geboorte datum....

Allemaal familie van mij alleen ik was het zelf niet. Maar had ik het geweest had ik nooit bij de KMar gekomen.

Bij de keuring was dus ook de vraag :"Kan het dat jij de enige bent met jouw achternaam van jouw familie die niet crimineel is?"
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #12 Gepost op: 29 januari 2012, 17:58:26
de oudste twijfelt. Heeft nu nog werk en opleiding, durft nog niet heel goed te switchen, maar zou of naar de politie of naar de Douane willen.

Mocht jou oudste info willen over de douane dan kan je het natuurlijk altijd vragen O0
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #13 Gepost op: 29 januari 2012, 17:59:19
Mocht jou oudste info willen over de douane dan kan je het natuurlijk altijd vragen O0
heeeeej dat is sluipreclame 098uo 98uiye
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #14 Gepost op: 29 januari 2012, 18:05:10
Mocht jou oudste info willen over de douane dan kan je het natuurlijk altijd vragen O0

Even geduld aub, hij moet van ons zijn opleiding afmaken  e050
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #15 Gepost op: 29 januari 2012, 19:39:23
Ik als vrijwilliger plv commandant, twee schoonzonen ook bij de vrijwillige brandweer, vrouw en een schoondochter als facilitaire medewerkende ( bardienst,  koffie bij terugkomst, en bij langdurige uitruk verzorging t.p.) Dus allemaal actief.
Bij instappen begint de inzet.