GRIP 2 Stroomstoring Vlaardingen, Schiedam, Rotterdam West/Overschie 30-01-2012

Auteur Topic: GRIP 2 Stroomstoring Vlaardingen, Schiedam, Rotterdam West/Overschie 30-01-2012  (gelezen 13827 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

P2000-Marvin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
  • Delft, Haaglanden (15)
Twitter: @AJVANDRIE
Stroom storing Rotterdam Opgelost! Gelukkig
----------------------------
Volgens mij is een gedeelte opgelost.
Redacteur & Fotograaf voor District8.net


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
30-1-2012 16:46:12  Stroomstoring in Rotterdam-Rijnmond update 5
Bewoners in het getroffen gebied die door de stroomstoring geen telefonisch contact kunnen krijgen met de 112 meldkamer en die te maken hebben met een noodsituatie, kunnen zich melden bij het dichtsbijzijnde politiebureau.

bron: http://www.rijnmondveilig.nl/Item.aspx?alertid=bce89db5-47d8-49e1-8ef5-552c141f8366
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


P2000-Marvin

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
  • Delft, Haaglanden (15)
Twitter: @stedin
Groot deel van Rotterdam, Vlaardingen en Schiedam weer stroom sinds 16.40 uur. Monteurs werken aan spoedig herstel voor overige klanten.
Redacteur & Fotograaf voor District8.net


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
30-1-2012 16:46:12  Stroomstoring in Rotterdam-Rijnmond update 5
Bewoners in het getroffen gebied die door de stroomstoring geen telefonisch contact kunnen krijgen met de 112 meldkamer en die te maken hebben met een noodsituatie, kunnen zich melden bij het dichtsbijzijnde politiebureau.

bron: http://www.rijnmondveilig.nl/Item.aspx?alertid=bce89db5-47d8-49e1-8ef5-552c141f8366

Das een leuke. Het merendeel van de mensen zal geen internet hebben. Al zou ik daarnaast in mijn woonplaats naar het dichtsbijzijnde politiebureau moeten dan zou ik in deze omstandigheden (dus zonder sneeuw) wel avondspits circa 30 tot 40 minuten bezig zijn.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
leuk, die sociale media. Ik mag hopen dat de regionale omroep draait als rampenzender?


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Het merendeel van de mensen zal geen internet hebben.
Ik zou er geen uitspraak over durven doen met al die androids, bb, iPads, etc  :(
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
Tja, kan het zijn dat de NS alle intercity's vervangt voor dieseltreinen en dit rond 18.00 afgerond heeft? Dan kan er dus rond 18.00 in ieder geval weer volgens dienstregeling gereden worden.
Geen idee wat de mogelijkheden binnen de NS daarvoor zijn (hoeveelheid dieseltreinen / andere oplossingen).
Ik kan je uit ervaring vertellen dat NS al te weinig dieseltreinen heeft voor de reguliere dienstregeling in de rustigere delen van Nederland, laat staan om intercity's in de Randstad te laten rijden met diesels. Het probleem zal denk ik vooral zitten in de seinen en wissels etc.


GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
Ik zou er geen uitspraak over durven doen met al die androids, bb, iPads, etc  :(
Met de grote stroomstoring in onze regio een tijd geleden werd er genoeg getwitterd, ik denk dat de meesten genoeg toegang hebben tot media om niet zonder berichtgeving te zitten.

Overigens is het ook wel heel simpel: als de lamp aangaat is er weer stroom, tot die tijd niet.


Panter

  • Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Twitteren kan op mobieltjes en Ipads met (mobiel) bereik, Wifi zal het bij een stroomstoring niet doen.

Maar met de apparaten waar je dus op kan twitteren kan je ook 112 bellen, het mobiele netwerk werkt immers nog.

De mensen met alleen een huistelefoon kunnen niet 112 bellen, maar deze mensen kunnen dus ook geen twitter lezen (of radio/televisie luisteren/kijken).


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
30-1-2012 17:18:57  Stroomstoring in Rotterdam-Rijnmond update 7
De RET zet extra bussen in voor reizigers naar Vlaardingen en Schiedam. Kijk voor meer info:
http://www.ret.nl/

30-1-2012 17:14:55  Stroomstoring in Rotterdam-Rijnmond update 6
Stroom wordt op dit moment gefaseerd weer ingeschakeld. Steeds meer gebieden hebben weer stroom. Het metro verkeer komt ook weer op gang, maar rijdt nu nog wel onregelmatig.

bron: http://www.rijnmondveilig.nl/Item.aspx?alertid=bce89db5-47d8-49e1-8ef5-552c141f8366
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet