Ik vind de striping op zich goed. Maar zou hem op de motorkap andersom doen. Want nu is het hetzelfde als bij de hulpdiensten, dus verkeerd om.
En de kleurcombinatie vind ik te veel op die van de politie lijken. Ik zou zelf voor een andere kleurstelling gaan.
Misschien groen en geel? Of geel en rood? en dat dan reflecterend.
Tevens zou ik reflecterende contourstickers gebruiken en natuurlijk oranjelichtbalk.
Je boelt waarschijnlijk dat de motorkap in de vorm van het volgende zou moeten zijn denk ik.
Als dat wel de juiste richting opwijst.
Een orange lichtbalk erop tekenen gaat niet lukken met mijn slechte tekenkwaliteiten helaas.
Persoonlijk zou ik wel de Fluo Orande bumpers uit België willen hebben omdat je daar mee al het verschil kan maken.
De striping zoals ik hem nu heb gemaakt op de kop en kont lijkt er wel op maar is beter omdat ik geen witte vlakken er tussen laat wat bij jullie wel gebeurd.
En uiteraard wil ik dat alle striping volledig reflecterend is want daar mee verhoog je de zichtbaarheid op grotere afstanden mee.
WAt betreft de contourmarkering die heb ik voorlopig al getekend als zilverenlijn op de foto met zijaanzicht als je goed kijkt.
En dat is volgens de aanbeveiling uit het rapport van vorig jaar wat voor de HV diensten is uitgebracht dus dat neem ik zeker mee.
De kleuren kunnen aangepast worden maar Blauw met Geel bijvoorbeeld of Blauw met Zilver dit was maar een snelle opzet
omdat ik wat tekeningen wilde plaatsen. En zolang er voor en achter een duidelijk vlak komt met
VERKEERSREGELAAR dan moet het duidelijk genoeg zijn lijk mij.
Aan de zijkant kan je dan Bedrijfsnaam + Telefoonnummer en Website plaatsen.