Toch grappig dit,
Mensen die zich druk maken over blauw gekleurde boven kappen waar GEEN uitstralend licht in de kleur blauw uit komt.
Reden van de kap is mij wel duidelijk, kijk naar de Smart, wit/zwart/oranje met een tikkie blauw in het logo.
Ik heb de Smart gezien met die lelijke zwarte kap erop, wordt het er beter op? Nee de fun factor kinderwagen met motorblok komt alleen maar hoger
Waarom is iedereen (die zich er druk om maakt) in dit draadje zo tegen die mooie blauwe "deksel" op de bovenkant?
Omdat je dan lekker opvallend kunt doorbellen in je autootje al hangend naar je zijruitje?
Omdat je dan lekker zonder gordels verder kunt kachelen en al slingerend over de weg raast omdat je overal zo goed bij kan?
Ik vind die kappen wel wat hebben, wetende dat mensen hierop psychologisch goed reageren en spontaan de wet kennen...
Telefoons die kapotvallen onder hun voetjes, gordels die ineens de hele rit blijven zitten.. en oh ja, die idioten die denken dat je bij een mooi
rond bordje, wit met rode rand waarin 120 staat je dat absoluut niet moet gaan rijden en je al snel met 140-150 inhalen want tja, oom agent is er toch niet.
Mijn idee, doen die blauwe "deksels", maar met mate, want ja de gemiddelde chauffeur ziet iets aankomen dat eventueel je kan aanhouden voor een bon..
De meesten, en hierbij moet ik mij onthouden van goeie uitspattingen.. die hier hebben gepost voor die blauwe "deksels", bedenk je dan ook eens wat het verkeersveiligheids-effect is als zo een karretje bij jou in de buurt rijd... zo hoeven wij als verkeersregelaars niet te stoppen omdat we jouw gezicht op het asfalt tegenkomen, of nog erger, dat door die idioten kinderen naar de kloten worden gereden, omdat jullie sneller thuis wilden zijn.
Excuse-my french... Als je dan al bedenkt wat voor een onzin ik die discussie vind of het verboden is of niet, het effect is er wel, en die zie ik liever dan weer een kop in de krant, hardrijders, beschonken (oh ja, ik bel oom agent wel als ik jou bezopen zie rijden
en blijf net zo lang hangen tot je aangehouden bent.)... overleden door geen gordels... enz.. enz...
Ik reed in 2 verschillende voertuigen, bijden met blauwe "deksels", de ene (officiële instantie) wordt genegeerd, en de andere (waar niemand weet wat je bent) past zich iedereen zich ineens goed aan.
--- En weer terug on-topic, ik zal binnenkort ook een aantal van me oude photoshopjes hier posten met auto-striping