Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 83383 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Dus hij is voor intern gebruikt, maar wordt wel verspreid naar anderen buiten de politie?  :-X

Als je het topic terug leest dan is VKRC een verkeerregelaarbedrijf en (mede) aanleiding geweest om vanuit korps Flevoland deze werkinstructie te schrijven. Niet zo gek dat er een kopie wordt uitgereikt over hetgeen dat over hun bedrijf wordt geschreven in een werkinstructie voor de politie lijkt mij.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Als je het topic terug leest dan is VKRC een verkeerregelaarbedrijf en (mede) aanleiding geweest om vanuit korps Flevoland deze werkinstructie te schrijven. Niet zo gek dat er een kopie wordt uitgereikt over hetgeen dat over hun bedrijf wordt geschreven in een werkinstructie voor de politie lijkt mij.
Had het zelfde willen typen, maar wat jij zegt dus. ;)


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Ik was te snel in mijn reactie  O0 Excuses  e050


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Ik snap dat het voor intern gebruik is, echter wanneer het info is waar een ieder wat aan heeft snap ik niet dat het intern wordt gehouden.

Ik bedoel er rijden nog genoeg IM bedrijven die dus onder dezelfde noemer vallen als VKRC door het gebruik van de blauwe kappen. Ik bedoel als die een uitdraai hiervan in hun voertuig zouden hebben dan zou er heel wat kostbare tijd gewonnen kunnen worden bij een staande houding omdat zij deze blauwe kappen gebruiken.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Uitdraai, maas in wet, wat dan ook, ik zag gisteren zo'n Smartje, en het is gewoon een poging om op een politieauto te lijken.Met een oranje deksel was de auto net zo mooi,lelijk of opvallend als met blauw.
Overigens,op zich wel een nette auto!


denkweb

  • Manager meldkamer van Amerongen Berging
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 232
  • en door!
Grappig (en stiekem wel een beetje off-topic), maar ik spot door deze discussie rechtsonder op de VKRC-site een foto van de berging na een dodelijk ongeval (15 juni 2008, A12 Duiven) waar men als VKRC niet bij betrokken is geweest. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de (op de site ontbrekende) bronvermelding van de foto...  998765

http://www.vkrc.nl/deverkeersregelaarscentrale/verkeersregelaars/incident-management.html (rechtsonder)

één van mijn eigen foto's...:



VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Sterker nog, toen bestond VKRC niet eens  e050
Wij hebben de originele foto gekregen uit het toestel van een medewerker destijds.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


toonnie

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Goedemorgen,

Onderstaande soort voertuig zag ik regelmatig op de A7 (tolweg) in Frankrijk, nu is mijn Frans niet goed, maar is dit nu een soort Franse weginspecteur?
Gezien de tekst: Sécurité autoroute,  zou het best kunnen lijkt mij.




DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Ik heb gisteren het beroemde smartje zien rijden met het blauwe deksel.

Mijn eerste idee was dat het een hulpdienst was (hij kwam mij tegemoet op de A50 (via de juiste rijbaan uiteraard))
Aangezien ik hier bekend mee ben weet ik het al snel te filteren dat het hier gaat om een regelaarsbedrijf en niet
een hulpdienst maar ik kan me voorstellen dat leken hier anders naar kijken.

Ik ben dan ook van mening dat ondanks dat het geen armaturen zijn het niet zou mogen.
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


Gast

  • Gast
Dus hij kwam je tegemoet en van de gehele hoogte van het voertuig was, ondanks de oranje neus en tekst erop, uitsluitend de allerbovenste centimeter aan blauw al reden genoeg om aan te nemen dat het een hulpdienst was?