beste alle,
ik heb er eens over nagedacht en ook een mailtje gehad van een moderator en te gek voor woorden als ik mijn mond dicht houd terwijl ik goede bedoelingen heb.
nu weer het punt VKR,
Ik heb in het verleden zeker goeie vkr gezien die op de snelweg toevallig op een ongeval stuiten en die het perfect deden en ook netjes weg gingen alleen er is maar een aantal bedrijven die denken dat ze boven de RWS staan en dat gaat nooit(voorlopig) gebeuren!!!!.
En de bedrijven die het wel netjes doen zijn vaak de gewoon de grotere bedrijven die duidlijke regels hebben in hun bedrijf.
Ik heb echt pas nog iets meegemaakt met zo vkr-bedrijf die gewoon terwijl ik al Fend-off stond op RS1 en politie op RS 2 voor ons gingen staan in Fend-off,nou dan heb je lef zeg ik en dat terwijl de heren zeer overtuigend over kwam richting politie dat hun in opdracht van RWS gestuurd waren terwijl ik zelf er al ter plaatse bent,dit bedrijf heeft een duidelijke waarschuwing gehad van de politie. En hier bedoel ik mee te zeggen er zijn enkele cowboys(vkr) die het verpesten voor de goeie onder ons en daar hekelt de meeste weginspecteur's zich aan, want praat ik voor mijn eigen als het gewoon goed beveiligd is dan zeg ik altijd bedankt en zet je auto voorbij het ongeval en kijk gewoon mee als het allemaal toelaat en anders zeg ik vaak bedankt als de vkr moet gaan ivm zijn werk.
En bij grote projecten huren wij ook regelmatig vkr in voor onderliggend wegen net,en dat zijn vaak de bedrijven die ik best hoog heb staan.
groeten rene