Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?

Auteur Topic: Hoe zou volgens jou de ideale dienstauto of motor voor de verkeersregelaar eruit zien ?  (gelezen 83450 keer)

0 gebruikers (en 40 gasten bekijken dit topic.

kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Hoi Koekerdt,

Het zou kunnen dat er agenten zijn die twijfelen, maar dat zijn er gelukkig weinig.
Die paar die de constrcutie wel willen weten, kunnen bij de medewerkers een document verkrijgen welke bepaalde zaken bevat wat een half uur reduceert tot 1 minuut  998765

Ik blijf het raar, ongewenst, wannabee, en wellicht zelfs gevaarlijk vinden en hoop van ganser harte dat binnenkort een rechter dit met mij eens is :'(
Hobby Bobby eenheid Den Haag


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Om er nog op verder te gaan: vanwege stumperds zoals de mensen van dit bedrijf moeten er belachelijke regeltjes bestaan in Nederland en moet alles maar aan regeltjes worden vastgelegd. Gebruik je gezonde verstand, wat wil de wet? Dat mensen niet kunnen denken dat je een hulpdienst bent terwijl je het niet ben, dan kunnen er leuke argumenten over soort auto en stijl worden bedacht maar het slaat natuurlijk totaal nergens op. Ik heb altijd respect gehad voor VKR's maar als ik dit soort praktijken zie dan snap ik toch waar onbegrip en agressie vandaan komen.
Hobby Bobby eenheid Den Haag


sylvester1986

  • Gast
Dus vanwege de Blauwe kappen zijn het Stumpers  ??? Waarom moet er agressie zijn als een wagen Blauwe kappen heeft, dat duidelijk een wagen van een verkeersregelaar is?


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Hoi Kaasje,

Ik respecteer je mening, je verwoordingen niet.
Je kan het immers niet iedereen naar de zin maken  e050
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Citaat van: VKRC link=topic=60034.msg O01039498#msg1039498 date=1337783688
Hoi Kaasje,

Ik respecteer je mening, je verwoordingen niet.
Je kan het immers niet iedereen naar de zin maken  e050
O0
Hobby Bobby eenheid Den Haag


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
We hebben dat (Verkeersregelaar) er trouwens extra groot opgezet, ik zal even een foto maken
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Gast

  • Gast
vanwege stumperds zoals de mensen van dit bedrijf moeten er belachelijke regeltjes bestaan in Nederland en moet alles maar aan regeltjes worden vastgelegd.

Klinkklare nonsens, uit je duim gezogen beweringen en speculatie van de bovenste plank gevoed door je eigen onvrede met iets wat, zoals VKRC aangeeft, geheel correct uitgevoerd blijkt te zijn.
Wie er met één vinger naar een ander wijst wijst er nog altijd met 3 naar zichzelf. Stumperds, zei je? .....


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Waarom blauw?
Wij hebben deze bewust op de Smarts gedaan om assosiatie met Hulpverleningsdiensten zo klein mogelijk te maken (En een Smart is zo klein mogelijk  998765)
in het verleden hebben wij hebben transparante kappen op de balken gehad, dit vonden wij niet mooi.
Met Amber kappen worden de auto's erg oranje.
Omdat wij blauw in ons logo hebben wilde we de kleur blauw ook in het design terug hebben. Maar om dit in de striping te verwerken leek ons geen strak plan.
Vandaar dat we voor deze constructie gekozen hebben.
Vraagje van mij als leek zijnde:
Ik zie dat de auto's wit met rode/oranje strepen zijn. Waarom dan geen witte, rode of desnoods zwarte deksels...? Juist deze kleuren komen terug in de Smart's...


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Rood niet, omdat we ooit begonnen zijn met gele voertuigen waarbij de striping in oranje het mooiste was.
Zwarte kap niet omdat.....iets met de Rouw  ;)
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat